Vierailija

Olen 17-vuotias puolitoista vuotiaan pojan yh-äiti.

tein muutama viikko takaperin positiivisen raskaustestin ja

eilen sitten kävin ensimmäisessä ultrassa ja sain kuulla että odotankin kaksosia rv 11+1. Molemmat raskaudet ovat saaneet alkunsa yhden yön jutusta eivätkä kummatkaan isä-ehdokkaat tiedä lapsesta/tulevista.

Kuuluuko jätkien teidän mielestänne saada tietää lapsistaan?

Ja löytyiskö muita nuoria kaksosten odottajia?

Sivut

Kommentit (33)

Niin kuin varmaan arvaatte ensimmäisen kanssa ei ollut minkäänlaista ehkäisyä, mutta puoli vuotta synnytyksen jälkeen hommasin pillerit. Uudet tulokkaat tulivat vaan inhimillisen unohduksen ansiosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pojan isälle meinasin kertoa kun näin sitä puistossa ryyppäämässä yksi kerta, mutta en sitten uskaltanut kun se näytti niin onnelliselta uuden muijafrendinsä kanssa. Kaksosten isästä en ole edes ihan varma, sillä mulla on kolme ehdokasta jotka voisi olla isiä, kertoisinko siis heille kaikille?

ajatteleppa, miten paljon saatat saada oikealta isältä, jos hän 18 tulevan vuoden aikana hankkiutuu kunnon hommiin!!!!

Eli isyystestit kehiin!

Kaksosten isän voisin ottaakin elämääni mukaan koska enhän mä yksin kolmen lapsen kanssa pärjää.

Niin ja tuosta jakamisesta..tarpeet ne on naisillakin.

Minkä ikäisiä isä-ehdokkaat ovat? Tiedätkö minkälaisia elämäntilanteita heillä on? mietin vain että jos ovat vielä kovin nuoria, kannattaa ehkä jättää kertominen myöhemmäksi. Mutta toisaalta, isä on isä. Ja sellainen asia on oikeus tietää!

Edelleenkään mä en ole provo.

Tulin tänne etsimään kohtalo tovereita tai edes nuorten kaksosten äitien kokemuksia arjesta ilman lasten isää.

Olin kunnan tarjoamassa niskapoimu seulonnassa,

samassa jossa olin myös esikoiseni kanssa.

Aika pienillä rahoilla elän, onneksi on perhe joka auttaa tarvittaessa.

Tottakai isällä on oikeus! Mä en käsitä nyky ihmisiä kun mennää nussimaan, tullaa paksuks ja sit ei isällä muka ole oikeutta tietää että on tulossa isäks?! Se lapsi tai lapset ovat ihan samalla lailla hänen mitä sun, piste!

Mutta sen sanon että Lucky u! Mä toivon kanssa joskus saavani kaksoset!

Tarpeet ne on naisellaki (siis tytöllä?)...hmm... sä oot alaikäinen ja harrastat seksiä. Sä voisit sentää mennä naimisiin ensin ja sit sen vakikumppanin kanssa harrastella eikä lentää kukasta kukkaa ja sit mietit ketä on lasten isä. Huh!

Ei ole mikään provo. Kertokaa nyt mitä mun kannattais tehdä... Onko ketään muita teiniäitejä joilla ois kaksoset? Miten ootte jaksanu?? Varsinkin kun isät eivät oo mukana.

Vierailija:

Lainaus:

Tarpeet ne on naisellaki (siis tytöllä?)...hmm... sä oot alaikäinen ja harrastat seksiä. Sä voisit sentää mennä naimisiin ensin ja sit sen vakikumppanin kanssa harrastella eikä lentää kukasta kukkaa ja sit mietit ketä on lasten isä. Huh!

eli saatko tarpeen vaatiessa jostain apua lasten hoitoon?

Huolestuneena vain kyselen (myös kolmen lapsen äiti, jolla

kaksoset). Ja kyllä mielestäni pitäisi isän saada tietää lapsistaan.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat