Vierailija

Tarkoitan vuorotyössä, ja moni vie lapsensa hoitoon, vaikka on esim. aamupäivän kotona. Yövuoron jälkeen nukutaan, mutta miksi ei äiti hea lasta hoidosta kun on herännyt, vaan isä saa hakea kun tulee töistä kotiin?

En ymmärrä, hoitopaikassa oleminen on lapselle työtä!! Lapsen etu ei varmaankaan ole nyt tässä tärkeimpänä.

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

koska siellä on kavereita..

ja kyllä vanhemmatkin tarvii sitä omaa aikaa. minä ainakin. ja jos on huonot hermot niin on, on hyvä, että ne hermot saa välillä levätä ;)

kateellisten puhetta nuo ihmettelyt. varmasti nämä, jotka paheksuvat tätä, mielellään itsekkin saisivat omaa aikaa..kukapa ei?

Olin nukkumassa yövuoron jälkeen, kun hän soitti joskus klo 13 aikaan ja ihmetteli:" Vieläkö sä nukut?!" Vuoro oli alkanut illalla klo 21 ja päättynyt aamulla 8.15. Kotona olen 9.30 ja nukkumassa sit aikaisintaan klo 10. Meinasin mennä lankoja pitkin..Miten sitä niinku päivällä tarvii vaan kolme tuntia unta, jos yöllä tarttis 7-8 tuntia? Sitä paitsi sisäisen kellon kääntäminen ei onnistu noin vain. Itse nukun kunnolla vasta kolmannen yön jälkeen. Tavallisesti heräilen kaikkiin ääniin

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat