Vierailija

Kävin mieheni ja poikani kanssa tänään illalla uimassa läheisellä rannalla ja kauhistuin vieressämme olleen perheenisän käytöstä. Kyseinen mies oli toisen miehen ja 2pikkulapsen seurassa ja käyttäytyi todella törkeästi. He kerkesivät olla vieressämme noin 5minuuttia ennen poislähtöään ja siinä ajassa hän ehti karjua lapselleen/lapsilleen hirveitä haukkuja ja käskyjä. Kun esimerkiksi noin 2-vuotias pikkutyttö alkoi hennolla äänellä laulaa tyyliin " lallallaa lallallaa" karjaisi mies tähän " TURPA KIINNI! SUN LAULUT ON IHAN PERSEESTÄ!" . Tyttö hiljeni heti ja alkoi tuijoitella varpaitaan..:( Toiselle tytölle mies huusi ilman syytä " HAISTA VITTU! TAIDATKIN KÄVELLÄ TÄÄLTÄ KOTIIN!" .. Ihan kuvottavaa käytöstä ja etenkin, kun lapset käyttäytyivät todella nätisti eivätkä antaneet pienintäkään syytä tuollaiseen raivoon.

Tuli paha mieli pienten tyttöjen puolesta ja olin typerä kun en siihen mitenkään puuttunut, vaikka mitäpä se olisi auttanut..olisin saanut itse vain samanlaiset haistatukset.

HARMITTAA!!

Kommentit (6)

Kerran eräässä tavaratalossa lapsi karkasi sovituskopista ja äiti juoksi perässä karjuen ja kun sai kiinni niin hyvä ettei tukasta repinyt tyttöä takaisin. Verhon takaa kuului kauhea ripitys ja uhkailu. Kävin sanomasta asiasta vartijalle, joka lupasi seurata tilannetta. Itse en asiaan osannut puuttua, joka harmittaa vieläkin.

kun englantilainen isä nosti n. 3-vuotiaan lapsensa kurkusta ilmaan ja ravisteli koska lapsi oli väsynyt. Olisi tehnyt mieli mennä väliin, mutta miehen silmissä paistoi raivo..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Me nähtiin tänään Lidlissä kuinka isä huusi noin 3-vuotiaalle (josko oli niinkään vanha) pojalleen, että " Mihin vittuun sä taas oot mennyt? Nyt tänne sieltä, perkele!"

(Lapsi oli mennyt käytävällä ehkä noin 2m vanhemmistaan eroon katsomaan ympärilleen...)

Uskon hyvin, että sinulle on tullut tosi paha olo tuosta. Pitää vain toivoa, että isä ei normaalisti ole tuollainen lapsilleen. Ja että äiti olisi ainakin terveempi, ja pitäisi huolen tulevaisuudessa että isä ei enää koskaan voisi kohdella lapsiaan noin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat