Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kun täällä aina hehkutetaan ja vakuutellaan sitä, että ollaan entistäkin tiukemmassa kunnossa synnytyksen, ja jopa useamman jälkeen. Seksi vaan paranee jne. Kun voisi luulla, että siinä jotain löystymistä tapahtuu?

Sitten kuitenkin julkkisten sektioita arvostellaan tyyliin: halusi sektion, ettei paikat löysty.

Mikä siis on totuus?

Sivut

Kommentit (44)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

miehellä on niin iso kalu, ettei ennen voitu rakastella kunnon liukkarikerrosta. Nyt riittää oma " kostuminen" ja seksi sujuu:)

Mutta rehellisesti voisin sanoa, että jos miehellä olisi pieni muna, olisin harmissaan löystymisestäni:(

Nim: yksi muksu ja toinen tulossa

minä luulen, että olen paremmassa kunnossa, koska synnytysten jälkeen treenaan alapäätä. Ennen lapsia mieleeni ei koskaan moinen juolahtanut. Luulen kuitenkin, että ilman treenausta se olisi huonompi.

ainakaan minulla.

Olen kolmen sektiolla syntyneen lapsen äiti, ja edelleen melkein liian tiukka, kun miehellä on iso.

Ja sektioiden syy on totaalisen ahdas lantio ( ennen kuin joku alkaa irvailemaan syystä )

Itse ajattelen, että alatiesynnytykset löysentävät paikkoja, mutta kokemusta ei siis ole.

ja täytyy sanoa, että valitettavasti olen yhtä tiukka kuin ennen synnytyksiäkin.

Miehelläni on isohko penis ja minä olen aina ollut tiukka ja olisimme molemmat toivoneet väljenemistä synnytysten myötä (ettei sattuisi/tarvitsisi olla varovainen yhdynnässä). Mutta ei minun kohdallani mitään väljenemistä tapahtunut.

En koe että olisi löystynyt. Ensimmäiset yhdyntäkerrat synnytyksen jälkeen tuntui selvästi että paikat on väljemmät, mutta palautui kyllä tosi nopeasti. Tosin yksi lapsi meillä vain on, joten en tiedä onko isompaa vaikutusta jos on enemmän lapsia.

Mitään pidätysongelmaa ei ole ollut missään vaiheessa.

Minulla alapää on muuttunut, mutta ei löystynyt. Olen nyt eri mallinen, jos niin voi sanoa. Ensimmäinen synnytys oli imukuppisynnytys ja repeämät pahat. Ompeleet muuttivat alapääni muotoa niin, että kun mies on sisälläni, on se vehje silleen alaviistosti vinossa. Erilaista on seksi, mutta ei mitenkään huonompaa. En haikaile entisen alapääni perään. :)

Kyllä ekan alatie synnytyksen jälkeen pill* muuttuu vituk**. Eli aina näkyy ulospäin onko synnyttänyt. Se on naisesta itsestään, kuinka tiukaksi saa treenattua. Mutta ulkosynnyttimien venymä jää pysyvästi näkymään.

Mies

sisätutkimuskessa huomaan että nainen on synnyttänyt jos en papereita ensin lue.

Mies tuolla kyllä on tavallaan oikeassa, ulkosynnyttmissä saattaa joillain näkyä alatiesynnytys, mutta ei läheskään aina.

Ja nykyään uskomattoman moni kiristää vaginaa synnytyksen jälkeen, joten miehen on aika mahdoton huomata naisesta, onko hän synnyttänyt. Muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.

kyllä huonokin tuuri, niin kun mulla... Meen leikkauttamaan venyneen emättimen suun ja välilihan, kun lapsiluku on täynnä.

Seksielämää kyllä on entiseen malliin, vaikka alapää onkin aivan eri mallissa kuin ennen.

Se, että emätin voi tuntua tiukemmalta synnytyksen jälkeen, johtuu gyneni mukaan siitä, että synnytyksessä emättimeen syntyy poimuja aikaisempaa enemmän.

Jos synnyttäessä saa vaurioita joita ei pystytä kunolla korjaamaan, silloin paikat jäävät löysiksi. Suurin osa naisista saa kyllä paikat tiukiksi jumppaamalla

Olen aina ollut tiukka (en voi uskoa keskustelevani tästä) jonka takia osittain jännitin synnytystä. En kuitenkaan revennyt laisinkaan eli tikin tikkiä ei tarvittu. Palauduin myös nopeaa ennalleen ja mitään ongelmia ei ole ollut.

Supistuksethan aikaansaavat sen, että nuo alapään kudokset jne. joustavat, mutta kyllä ne siitä palautuvat jos ei vaurioita tule. Suurimmalle osalle riittää palautumiseen se, että tekee hieman lantiopohjanlihaksia vahvistavia liikkeitä.

Vierailija:

[quote]

Vierailija:

[quote]

Utopistiset ja todellisuuden, lääketieteellisten faktojen kanssa ristiriitaiset naisten puheet ihmetyttävät.

ja minun sekä mieheni mielestä seksimme on vain parantunut koko ajan. Se on kai sitten yksilöllistä tuokin asia. En tiedä on tullut väljyyttä sinne, mutta ei se ainakaan kumpaakaan haittaa, päinvastoin... Voin kuvitella miten kipeät sektiohaavat ovat ja ne kiinikkeet jos se on tehty useammin kuin kerran. Mulla leikattu vatsa muusta syystä kerran ja kiinikkeitä on todella paljon ja ovat raskauksien aikana tosi kipeitä...

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat