Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mä muutin ja olen tosi tyytyväinen. Enää en lähde kulumallakaan!

Kommentit (20)

mutta ehkä jos sieltä olisi löytynyt molemmille vakituiset oman alan työpaikat aikoinaan, niin silloin ehkä olisi voinut ajatellakin. Onhan siellä moni asia niin paljon paremmin...

Asuminen on halpaa, pienilläkin tuloilla rakentaisi unelmatalon luonnonhelmaan kävelymatkan päähän keskustasta. Hyvät harrastusmahdollisuudet ja upea luonto.

itse täällä etelässä mutta kyllä mut maalle saisi...

nyt on vaan nää työt täällä, tosin on täälläkin syrjempää seutua eikä muutto sinne ihan kammottava olisi.

lapsena maalla asunut, kaupunkiin 30 km, siihen kulkemiseen tottunut...

mut ei pikkukaupungissakaan vikaa ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lapsuus tuli vietettyä parin tuhannen asukkaan kylässä. 8 vuotta olen nyt asunut 0,5-4 miljoonan asukkaan kaupungeissa. Ei tästä enää lähdetä kirjastoauton varaan, busseja kulkee kerran päivässä ja kauppaan 7km.

Ihanaa, kun on aina paljon valinnanvaraa sen suhteen, mitä tekis. Paljon työmahdollisuuksia ja koulutuspaikkoja, museoita, konsertteja ja muuta tekemistä. Myös enemmän ihmisiä eli enemmän ystäviä.

Yksi elämäntapa ei sovellu kaikille, mutta itse nautin omasta elämästäni näin eniten.

olen aivan ihastunut siihen paikkaan! kävin pari vuotta sitten ja voisin varmasti muuttaa täältä pk-seudulta jos vaan sieltä löytysi molemmille töitä. Hossa kutsuu!

Ahdistaa jo pelkkä ajatus.

Kun kulkee maaseudun pikkukaupungin katuja talvisena iltana, niin mulle on tod. selvää, miksi en asu sellaisessa.

Eipä silti, en kyllä tykännyt Hesastakaan. Mutta sellainen keskikokoinen KAUPUNKIMAINEN kaupunki on minulle sopiva.

Tällä hetkellä en haluaisi enää muuttaa syrjäseudulle, koska elämäntilanteeni on muuttunut kokonaan. Mieheni ei haluaisi ihan niin syrjään, vaan haluaa asua jossain pk-seudun tuntumassa.

Ex-mies oli syrjäseudun kasvatti.

Kaupungissa koko ikäni asuneena koti' uduin tänne yllättävän helposti. Nyt kolmen vuoden jälkeen en kaupunkiin enää suostuisi muuttamaan.

Jo vierailut niissä ahdistavat....

Suomussalmelta kotoisin. Pyysi minua asumaan sinne, mutta en voinut silloin jättää kaupunkielämää ja työpaikkaani. Nykyisin voisin kuvitella asuvani jossain syrjäseudulla.

Muutettiin Katajanokalta tänne Itärajalle. Ja elämänlaatu on parantunut.

Mitään töitä ei ollut tiedossa, vaan kylläpä niitä löytää, jos osaa hakea.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat