Seuraa 

koko ilo mennyt odotuksesta.kun mietin kokoajan sitä.olen menettäny yhden vauvan(kohtukuolema).sen jälkeen syntyi käynnistyksellä(sytotec) tyttö ja kaikki meni kuin oppikirjasta..en siis ymärrä miksi pelottaa?? sydänäänetkin hyvät kokoajan.eniten pelkään juuri sitä,että kun ei niitä sydänääniä voi kuunnella kokoajan siellä käynnistys osastolla,vasta salissa sitten kuunnellaan tauotta.pelottaa et vauvalle tulee joku hätä,jota ei ajois huomata.pelkäsin viimeks näitä samoja asioita,mut onneks saatiin terve tyttö kotiin. kertokaa paljon hyviä käynnistys tarinoita!!!!!!!

Kommentit (2)

ei siis mitään negatiivista sanottavaa ja salissa olin anturoissa koko ajan,,oli aika nopeita molemmat =)

Varmasti menee hyvin!!!

Mukavaa juhannusta,ja koita olla stressaamatta,vaikkakin ymmärrän senkin,onneksi kokemuksesi oli kuitenkin hyvä käynnistyksestä!!

joista kaksi käynnistetty (lapsivedet tihkuivat, mutta supistukset eivät alkaneet). Molemmat menneet todella hyvin (välissä siis oli yksi spontaanisesti supistuksilla alkanut synnytys) enkä voi sanoa, että olisivat olleet mitenkään " pahempia" kuin tuo spontaanisesti alkanut synnytys, ja vauvat olleet hyvinvoivia joka kerta. Viimeisin näistä oli reilu viikko sitten ja minulla ainakin vauvan sydänääniä kuunneltiin myös käynnistyksen aikana silloin tällöin sekä tietty olin käyrässä koko ajan synnytys salissa. Itse " aktiivinen" synnytys kesti vain reilu 4h.

Toivottavasti tämä rauhoittaa sinua edes jonkin verran!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat