Vierailija

Tosi välinpitämättömän oloinen. Makasi vain sohvalla ja söi ja huusi tympeällä äänellä komentojaan, jotka eivät menneet perille. Isäpuoli yritti ja yritti. Toivottavasti tajusi jättää jo tuon mamman ja sen kakarat!

Kommentit (13)

perhe. Sillä erolla vaan että lapsen vanhemmat ovat aviossa keskenään.

Meno on kyllä siinä perheessä melko hirveä :(

Tällä naapurin rouvalla on kilpirauhasen vajaatoiminta (vasta nyt viime päivinä on alkanut siihen saamaan hoitoa) ja melko vaikea fibromyalgia (ei muista syödä lääkkeitä siihen ja kärsii sitten nahoissaan.

Itse ymmärrän käytöksen jos vaikea kilpirauhasen vajaatoiminta :( Omalle kohdalleni kävi näin enkä todellakaan jaksanut keskittyä lapsiin kun en jaksanut itseänikään. Vaikeaa aikaa... Mutta vihdoin sain lääkityksen ja elämä alkoi hymyillä. Nyt jaksan peuhata lasten kaa ja onneksi heihin ei mitään pysyvää jäänyt muistoksi "vajaasta ajastani". Monelle muullekin haluaisin muistuttaa, että jos lasten syntymän jälkeen jää päälle "synnytysmasennus ja väsymys" niin kannattaa tarkistuttaa kilppariarvot! Itse sain taistella pääsyn verikokeisiin ja lääkäri oli ymmällään niin alhaisista arvoista kuin minulla oli.

Mutta tuo Julmureiden äiti näytti tosiaan vähän samalta: tahdoton, lihonnut, saamaton.... Toivottavasti on saanut apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja kiukuttaa, kun viisaat täällä joka tilanteeseen sanoo "mitäs teit lapsia, kun et jaksa hoitaa".

Terv. nimim. paskamutsi, joka ei 9 vuotta sitten osannut ennustaa, että 5 vuoden päästä miehelle tulee aivohalvaus -> aivovaurio -> vaikea masennus -> sen itsehoito alkoholilla...

Olen vain paskamutsi, joka oli niin tyhmä, että teki lapsia tuollaisen luuserin kanssa.

Mä meinasin revetä siinä kohdassa kun se akka sanoi: "mä en KOSKAAN istu tässä tuolissa". Ja istui silläkin hetkellä. Oli kuin joku murrosikäinen jonka kaikki puheet pitää nauhoittaa, jotta voi jälkikäteen mitä olikaan tullut päästäneeksi suustaan. Voi luoja että mulla hävettäisi jos oisin ollu se akka!

Aika tapaus kyllä oli! Ei nähnyt itsessään mitään vikaa ja väitti vastaan kaikesta! Multa meni alku ohi, eli oliko siis isä "vain" isäpuoli? Aika uskomatonta, että äiti ei yrittänyt tehdä _mitään_ muuttaakseen lastensa käyttäytymistä, kaikki oli isän harteilla!

Lainaus:

Mä meinasin revetä siinä kohdassa kun se akka sanoi: "mä en KOSKAAN istu tässä tuolissa". Ja istui silläkin hetkellä. Oli kuin joku murrosikäinen jonka kaikki puheet pitää nauhoittaa, jotta voi jälkikäteen mitä olikaan tullut päästäneeksi suustaan. Voi luoja että mulla hävettäisi jos oisin ollu se akka!

Minuakin hävettäisi, mutta hänellä taisi sillä hetkellä olla jonkinlainen paniikki päällä, joten oli pakko sanoa vastaan. Sillä hetkellä valehtelu oli ainoa keino puollustautua. Olen joskus ollut tuollaisessa tilanteessa lapsena, ja se oli aika kauheaa. Tietää sanovansa väärin, mutta muita vaihtoehtoja ei kertakaikkiaan ole. Tai siis siltä tuntuu sen paniikin takia.

Siinä ei auta vastapuolen kuin olla inttämättä, koska sillä ei pääse mihinkään. Sen sijaan voi jatkaa juttua rakentavaan sävyyn, tässä tapauksessa kertomalla, mitä itse tekisi ja mitä haittaa mainitunlaisesta käytöksestä on lapsille yleensä. Siis ei syyllistäen, että kun SINÄ teet näin, niin lapsi kokee sen näin, vaan käyttäen passiivia.

Sai nauhalta kuunnella että pikkupoika kirosi niin silti väitti silmät kirkkaana että poika sanoi "vitsi".

Sitten se isomman pojan kiusaaminen niillä leivoksilla oli todella typerää. Ei mitään otetta eikä edes kiinnostusta lapsiaan kohtaan. Sohvalla löhösi mättäen evästä naamariin.

Huh, ehkä tuollaisella ei pitäisi edes lapsia olla. Jos 5v. haistattelee bussikuskille niin ollaan aika syvällä suossa.

Täytyy sanoa että ihailtavan halukas oli asioita muuttamaan. Mutta minkäs tekee jos se mamma vaan jatkaa omalla tavallaan.

Jättäisi sen akan, tosin sitten käy vielä enemmän lapsia sääliksi kun ei tasapainoista vanhempaa ole sitten lainkaan.

Melkoisella järkytyksellä kahoin. Se tyttö joka oli halausta vaille, äiti vei "arestiin" omaan huoneeseen.

Hoitaja kun näytti pojan sanoneen vittu siskolleen, äiti sanoi et se oli hitsi???!!!??? Ihan selvästi sanoi sen..

Muutenkin jäi sellainen mielikuva et lapset oli taakka äidilleen. Minkä hiton takia on tarvinnu tehä lapsia jos niille ei anneta aikaa??!!?? Ja sitten haetaan apua muualta mut ei oteta sitä vastaan. Toivottavasti se äiti (vai voiko sillä nimellä edes kutsua) kahto jälkikäteen sen ohjelman ja huomais asioiden oikean laidan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat