Vierailija

Oma mies rallikisoissa, naapurin muija vanhemmillaan.

Toisiamme himoittiin puoli vuotta...uskomaton lopputulos!

Sivut

Kommentit (36)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos on tosi fiiliksissä jostain jutusta, niin ainakin mä haluan silloin kertoa jollekin siitä, eli tännehän on tollaisesta helppo kertoa kun sen voi nimettömänä tehdä.

Sitä en ymmärrä että ihminen pettää puolisonsa. Itse en ikinä maailmassa voisi loukata tolla tavalla ihmistä jonka kanssa jaan elämäni. Kuten joku sanoi, se tietää sen jo. Ei ehkä konkreettisesti, mut aavistaa, aistii tms. Ei pidä aliarvioida kumppaniaan.

Vierailija:

Lainaus:

kunpa joku haluaisi muokin ja mä myös sitä, se ihana kutkuttava tunne alavatsassa ja odotus...ihanaa, kunpa kokisin sen jälleen

Sen kun kokisi vielä kerrain eläissään, olla haluttu ja haluta... *huokaus*

edistää naapurisuhteita ja ylläpitää sopua koko lähtiyhteisössä. Jos ihmiset rakastelisivat enemmän, olisi maailma paljon rauhanomaisempi ja lämminhenkisempi.

Make love, not war. Naapurienkin kesken.

Paskaset naurut tollasille jokapaikan nartuille! Jatka samaan malliin, mut ottaisit noi onnettomat hoiviisi, jotka ei saa muualta kuin maksullisista. Kun tulee se lakikin ettei enää saa ostaa rahalla...

Mies siis vetää munansa römpsästäsi ulos. Mitä sitten tapahtuu? Koetan tässä kuvitella kuinka jatko sujuu Kaurismäkeläiseen tyyliin sanomatta mitään, mutta vaikeaa on. Murahtelette ja hymähtelette ja vilkutatte silmää perääntyen samalla?

Vierailija:

Lainaus:

sait. Toivottavasti nautit. Täällä moni kateellisena kirjoittaa, kun haluaisi itsekkin tehdä sen naapurin kanssa.

Minä haluan ihan omaa miestäni. No, mä en olekaan mikään horoperse.. Jokainen tehköön niin kuin haluaa, mutta älkää nyt jumalauta tähänkin vetäkö sitä kateutta! Tommosessa käytöksessä kun ei ole mitään kadehtittavaa, päinvastoin...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat