Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko sillä sisustuksella merkitystä paskalla käydessä?

Kommentit (7)

niin vain snadi peili ja pikkuhylly - ei mitään isoja säilytyskaappeja - ja joku tyylikäs allas, esim. näitä pöytätason päälle sijoitettavia. Myös taulut Sopii.

Meillä samankokoinen vessa, tosin kompostikäymälä, on saanut seiniinsä maisemamaalauksen ja aiheeseen spivan maton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse pidän mustasta ja valkoisesta., joten mun vessaan tulisi yksi seinä mustilla laatoilla ja muut valkoisilla. Pönttö ja lavuaari olisivat joko ihan ultramodernia tai sitten tosi krumeluuri- tyyliä. Peili olisi koristeellinen, joko kullan tai hopeanvärisin kehyksin. Toisaalta,voisi koko mustat seinät ja valkoinen lattia. Tai sitten yksi seinä kokonaan peiliä.....

Pieni vessa saa minusta ainakin kivan ilmeen sillä, että tekee seinistä erikoiset. Onko seinillä kaakelit vai onko maalatut seinät? Jos maalatut, niin antaa upeita mahdollisuuksia ihan halvalla. Elikkäs eikun upeet värit kehiin ja jotain radikaalia. Itselläni pieni vessa, johon maalasin pystyraitoja vapaalla kädellä kolmella värillä: turkoosi, lime ja suklaanruskea. Lime ja turkoosi toimivat pääraitoina, joita tuo ruskea sitten "kehystää" kapeampana raitana. Tuli todella yksinkertaisesti persoonallinen vessa eikä tarvitse seinille sen ihmeempiä muuta kuin tarpeelliset eli iso peili ja lamput.

Toinen vaihtoehto on esim. maalata joku upea iso kuva, vaikkapa köynnöstä, puu, joku tietty iso kukka tai vaikkapa jotakin merihenkistä, jota usein vessoissa käytetään, Riippuu ihan väreistä mistä pidät ja mitä aiot käyttää.

Jos seinät ovat kaakelia, niin siitä tuleekin sitten vähän kalliimpi remontti jos siihen haluaa jotain erikoisempaa tehdä.

Seinän yläosaan vaal.pun.sävyinen kukka-/ruusu-/tms. tapetti, kattoon vaaleansininen panelointi (samalla värillä kuin seinän puolipanelointi). Ihana "Baby beauty" -tunnelma tulis!

Mä ratkaisin asian niin, että koko vessa (lattiat ja seinat) kaakeloitiin valkoisella, massiivipuinen allastaso. WC pytyn yläpuolella valkoinen korkeakiiltoinen kaappi ja massiivipuisia hyllyjä, kristallivalaisin, julmetun iso peili antaa tilan tuntua. Seinillä on 10 pientä taulua, teräskehys. Tauluihin vaihtelen eri teemojen ja värien mukaan kuvat.

Taulujen, käsipyyhkeiden ja vessanmaton avulla saa aina uuden ilmeen. Nyt mulla on itse otettuja valokuvia kesämaisemaisemista, omenanvihreita & kelta-valko-raitaisia käsipyyhkeitä ja omenan vihreä matto.

Syksyllä ätietenkin oranssia ja ruskeaa, sitten ehkä lilan sävyjä, jouluksi punaista ja hopeaa, uudeksi vuodeksi turkoosia tai jäänsinistä, ystävänpäiväksi punaista ja pinkkiä jne.

Mä rakastan sisustamista ja tuo vessan tuunais ei vie aikaa kuin max 30 min, jos vaihtaa siis tauluihin kuvatkin. Eli suosittelen pieneen vessaan kokovalkoista. Paneelit pienentää, samoin monet värit.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat