Seuraa 

Minulle ei rahoja eilen maksettu. Eivätkä ne ole vieläkään tililläni. Kuitenkin kelan lähettämissä papereissa maksupäivänä luku selkeästi 22.6. Lapsilisä tuli kyllä jo eilen.

Tietääkö joku syyn miksei rahoja eilen tullut? Eikös eilen ollut ihan normaali päivä, että tuskin johtui Juhannuksesta.

Onko muilla sama juttu?

Kommentit (12)

Mulle tuli lapsilisä, mutta äippärahahan maksetaan vasta 27.6, eli en edes odottanut sitä tulevan. Taitaa olla eri maksupäiviä, ei kaikille tulekkaan samaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta et satu olemaan opettaja?? Mulla kävi viime kesänä niin, että yhtäkkiä ei tullutkaan äitiysrahaa, ihmettelin kovasti asiaa ja sitten soitin vihaisena kelaan. Syyksi sanottiin se, että he luulivat, että minä palaan kesän ajaksi töihin, koska olen opettaja. Siis he LUULIVAT... Ilmoitin sitten, että määräaikainen työsuhteeni päättyi kesäkuun alkuun ja että kannattaisiko olla luulematta yhtään mitään. Aika erikoista touhua musta...

äitiyspäivärahaa eilen, mutta omissa tiedoissani on maksupäivä vasta 27.pv. Katson aina kelan sivuilta että milloin on tulossa. Sinne pääsee omilla pankkitunnuksilla, jos on nettipankki.

tuli myös molemmat eilen...Ei muuta kun soitat tulikiven katkuisen puhelun kelalle maanantaina!

Kaikesta huolimatta hyvää Juhannusta kaikille!!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat