Vierailija

onneksi vaan neljään asti mutta silti ärsyttää ihan hemmetisti. tääl ollaan kaikki juhlat ja pyhät sun muut =/ mur!

ja mies joutuu oleen illan töissä! se siitä juhlimisesta sitten.

Sivut

Kommentit (35)

siihen yhteen kesäpäivään niin älyttömästi odotuksia. Viinaa kaadetaan kitaan, lapsille huudetaan, sukulaisten/ystävien kanssa riidellään....

Jos vain osaisi suhtautua vähän viileämmin yhteen perjantai-iltaan, niin voisi tuntua pikkuisen paremmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minäkin menen duuniin klo: 22.00 ja siitä sit aamun saakka töissä... Ja ei kyl kauheena huvittais, mut minkäs teet??!

Työniloa kaikille jussin työläisille!

Isompi lapsi on kipeänä ja sisällä ollaan vielä pari päivää ja seinät kaatuu päälle. Niin että se siitä juhlimisesta täälläkin...

Että repikää siitä (ei pahalla), en saa siis edes palkkaa! Silkkaa opiskelijan hyväksikäyttöä!

Ja voi hellanlettas esim. 24, ei se nyt varmasti sitä tarkota jos ei nyt riemusta kilju kun töihin joutuu suomalaisten suurimpana juhlana, että siellä naama olis norsun vitulla kätilöilläkään. Nää on kuitenkin " asiakaspalveluammatteja" ja sellanen joka vitutuksensa potilaille tai asiakkaille näyttää, ei käyttäydy kovin ammatillisesti. Vai ajattelitkos että kaikki vuorotyössä olevat riemusta kiljuen tappelevat juhlapyhistä työpäivinä?

Olen nimittäin viimeisilläni eikä olisi kiva lähteä synnyttämään jos kätilö olisi työssä sillä asenteella että voi PRKL kun sinäkin tulit tänne meitin juhannuksen pilaamaan... =)

Tänään iltavuoro 14-21 ja huomenna aamuksi töihin 7-15... Vanhusten parissa siis työskentelen..

Mutta toisaalta eipä tuo nyt niin kauheasti häiritse, kun lapsikin on mummolassa viettämässä juhannusta ;) Eikä tuo tuplapalkkakaan pahaksi ole ;)

Harmittaa vaan kaikkien mummojen ja pappojen puolesta tuo vesisade, kun ovat odottaneet juhannusaaton ohjelmaa monta viikkoa... Ulkona kun oli tarkoitus paistaa makkaraa ja lauleskella ja niin edelleen.. Toivottavasti selkeää vielä illaksi!

Tosin saan olla varmaan itsekseni kun olen töissä kuntosalilla : ) Mua ei haittaa yhtään, illalla ehtii vielä hyvin grillailla ja viikonloppu on vapaa.

ja töissä koko jussin. Duunissa on niin pirun tylsää, että toivoisin jonkun tulevan synnyttämään meille, jotta saataisiin jotain tekemistä! ;) Tuskin kukaan kätilö synnyttäjiä syyttää!

Vierailija:

Lainaus:

onneksi vaan neljään asti mutta silti ärsyttää ihan hemmetisti. tääl ollaan kaikki juhlat ja pyhät sun muut =/ mur!

ja mies joutuu oleen illan töissä! se siitä juhlimisesta sitten.

" Kaikki-mulle-heti-nyt-eikä-mitään-velvollisuuksia-etuja-vaan!"

kun ei silloin kehtaisi edes minnekään hoitoon viedä mutta tänään oli pakko muutamaksi tunniksi kun on niitä töitä, onneksi sain itse vaihdettua huomisen ja sunnuntain vapaaksi, en tosiaan tiedä missä lapsi olisi ollut hoidossa nuo päivät kun isä ja äiti töissä molemmat....

Vierailija:

Lainaus:

siihen yhteen kesäpäivään niin älyttömästi odotuksia. Viinaa kaadetaan kitaan, lapsille huudetaan, sukulaisten/ystävien kanssa riidellään....

Jos vain osaisi suhtautua vähän viileämmin yhteen perjantai-iltaan, niin voisi tuntua pikkuisen paremmalta.

ILMAN viinaa! ja ilman riitelyä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat