Seuraa 

Kommentit (6)

noista nimistä. meillä on hirveä ongelma keksiä pojalle nimi.. jos jatketaan N linjaa. saan viel päänsäyn ja voi olla et poitsu jää ilman nimeä viel kokonaan =)

hexu ja poitsu 25+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ollaan tuossa lounaan jälkeen lähdössä ajelemaan Espooseen viettämään miehen siskolle kaupunkijuhannusta. Mökille olisi halunnut, mutta ei voi mitään kun ei kerran ole sitä vaihtoehtoa tarjolla. Mutta siis ruuhkia ei varmaan ole, kun mennään vastavirtaan! Tulin vain toivottamaan kaikille lokamasukeille hyvää juhannusta!

S-I ja Lumikukka 25+3

Ai niin, joku (sorry, unohdin jo nimimerkin) kyseli niistä Quinnyn tuplista. Olen vähän alkanut epäröimään koko tuplien hankintaa, koska meillä ei ole juuri nyt kovin kummoinen rahatilanne ja tosiaan ikäeroakin tulee se 2v2kk. Koitetaan nyt kesä opetella, että neiti kävelisi mahdollisimman paljon ja katsotaan sitten syksyllä tilanne uusiksi. Mutta jos tuplat hommataan, niin todennäköisesti nuo quinnyt, koska hinta on niin edullinen ja vaikuttavat hyviltä.

Kirjaudun vaan että olen paikalla jussinakin...

Täälläkin muksu muksii tosi paljon.

Näin viime yönä unta synnytyksestä, eka kertaa. Siinä syntyi vauva, joka jo ensimmäisenä elinpäivänään halusi kävellä :D Ja osasi hymyillä iässä 0 vrk. Eilisen Sinkkuelämää-jakson pohjalta varmaan uneen tuli myös se, että olin humalassa synnytyksessä... En niinkun muistanut siitä puoliakaan, ja synnytyskertomukseen kätilö oli kirjoittanut " voi raukkaa =)"

Me on muuten parin päivän aikana mietitty NIMIÄ. Tehtiin sama proseduuri kuin ensimmäisestä, nyt on pari " kierrosta" menty läpi ja tytöille ja pojille on molemmille jäljellä sellaiset 10 nimeä. Mua ei oikein noi poikien nimet hotsita, ei tunnu mikään oikein sopivalta. Sen pohjalta oonkin miettinyt, että olisko tyttö tulossa, kun oon usein huomannut että jos toiselle sukupuolelle ei tahdo keksiä niin syntyvä lapsi onkin sitten juuri sitä toista.

Mutta nyt alkaa taas työt painaa päälle. Palaillaan jussin aikana :)

Coe rv 22+5

Viime yönä olis voinu nukkua tosi hyvin, kun mies kävi eilen ostamassa mulle semmosen ison tuulettimen makariin. Ihana viileys.

MUTTA, meille tuli illalla muutaman kaveri kylään ja ukko lähti sitten heidän kans käymään " yhdellä tuopilla paikallisella terassilla" . Juu ja rantautui kotiin 4 aikaan aamuyöllä niin saakelin hyvässä tuiskeessa, että voi jösses. Sitte se tietty höpötti ja söpötti tuossa varmaan tunnin ennenku nukahti. Voi vidu että mulla raivostuttaa!!!!!

Oon nyt oikeesti niin vihanen, että jos se ei tasan tunnin sisään tuosta herää, nouse, pyydä anteeksi ja todellakin hyvitä tuota tekoaan jotenki, niin minä pakkaan muksut ja lähen mun porukoille koko viikonlopuksi! Kun nimenomaan oli puhe, että käy VAAN yhdellä, ettei sitte juhannus mee krapulaa maatessa!

(.) Potkii, muksii, pyörii. Ihanan virkeä masukas on kyllä. Maanantaina se ultra, vähän kyllä jo jänskättää.

Mianni 22+6

meillä mies lähti esikoisen kanssa mökille ja minä jäin kuopuksen kanssa kotiin. Ehkäpä käydään vaikka lintsillä jos innostutaan :)

Meillä nyt molemmat tytöt lopettivat päiväkodin, esikoinen pääsi seurakunnan kerhoon joka alkaa sit elokuun lopussa.

Meillä kämppä käy kuumana :( koko ajan sisäl lämpötila n.29-28 astetta. hiki vain valuu.

(.) pikku hiljaa taas kasvaa. napakorusta luovuin pari päivää sit :(

Kävin hm:ltä ostamas parit kesäisemmät vaatteet saa nähdä tuleeko käytettyä ku en oikein hameista pidä =)

Poitsu muksii PALJON!

nyt aamupalalle.

Hexu ja poitsu rv 25+4

Mua vielkin harmittaa tuon meidän la:t,synnärit,syntyneet lista :( harmi ku en itse osaa sitä tehdä..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat