Vierailija

mä otin horminikierukankin siinä toivossa että se veis kuukautiset mennessään. mutta mitä vielä. no juu, onhan se vuoto vähentynyt huomattavasti, mutta kyllä ne kuukautiset vielä tulee. ja kun nyt kerran ei saa enää lisää lapsia (miehen päätös) niin mitä hittoa sillä kuukautiskierolla tekee? ärsyttää vaan tämmöisellä hikisellä ilmalla käyttää jotakin saakelin siteitä. yleiset vitutuspäivät siis menossa.

Kommentit (7)

Vierailija:

Lainaus:

Minulta on vienyt vuodon lähes tyystin; näiden kolmen vuoden aikana on ollut ehkä 10 vuotoa, ja ph-suojilla pärjännyt aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

esim. caprilon tms. on tosi hyvä. pari nappia naamaan muutaman kerran vuorokaudessa, niin vuoto on muutamia pisaroita! Voi ottaa kierukankin kanssa. Käytetään runsaisen kuukautisten hoitoon, mutta runsaus on subjektiivinen kokemus, eikun mankumaan lääkäriin;)

ps. myös tulehduskipulääkkeet kuulemmma niukentavat vuotoa.

Mua ei kanssa nappaa menstruoida vuodon kera, kierukan laittoa venaan, multa lähti kuukautiset kokonaan hankalan alun jälkeen, jos ei lähe, alan nappaa noita lääkkeitä.

ps.2. ootko perehtynyt pillereiden salaisuuteen: tauko ja tyhjennysvuoto ovat vain psykologisista syistä, oikeasti tutkimuksissa ei ole havaittu taukoa ja vuotoa tarpeelliseksi (päinvastoin; hormoonimuutoksiset!). Ois vaan liian radikaalia, että naiset eivät menstruoisi!!! et sekin on vaihtoehto, mut perehdy toki tosi tarkasti, äläkä mua usko.

Vierailija:

Lainaus:

mulla minipillerit lopettivat kuukautiset kokonaan. Nyt 3 vuodoton vuosi menossa ja lääkärin mukaan oikein normaalia.

Teillä on sentään jotain taukoa välissä. Mulla on menneet jotenkin hormoonit sekaisin ja olen vuotanut yli vuoden. Ravaan kättärillä tutkittavana. Endometrioosia luultavasti, mutta nyt se ei näy ultrassa. Muutama vuosi sitten olin leikkauksessa kyseisen vaivan takia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat