Vierailija

Mulle ei cerazettet sopineet ja nyt käytössä on rengas. Menkat on kuitenkin edelleen aika runsaat ja lapsiluku täynnä joten siinä mielessä hormonikierukka houkuttelis. Uskallanko vai onko typerää?

Kommentit (5)

Vierailija:

Lainaus:

Mulle ei cerazettet sopineet ja nyt käytössä on rengas. Menkat on kuitenkin edelleen aika runsaat ja lapsiluku täynnä joten siinä mielessä hormonikierukka houkuttelis. Uskallanko vai onko typerää?

Kierukan kanssa vetkuttelin, ajatus ei houkutellut. Olin varma, että kierukka ei sovi ja kalliin hinnan takia en halunnut kokeilla.

Mullakin on aina ollut vaivana _todella_ runsaat kuukautiset ja lyhyt kierto. Olen myös helposti raskaaksi tuleva, joten sopimattoman ehkäsyn takia seksielämäkin oli aika nuivaa.

Kun kuulin täällä Helsingissä ekan kierukan olevan ilmainen kunnallisella puolella, päätin kokeilla. Ja päivääkään en ole vielä katunut! Laittaminen kävi nopeasti ja ammattitaitoisesti. Järkyttävät vuodot ovat muuttuneet muutaman päivän tiputteluksi, menkkakivut ovat kadonneet kokonaan, samoin ennen kuukautisia olleet mielialavaihtelut. Ja seksielämä on taas aktiivista ja mukavaa! :)

Toki kaikkien kokemukset eivät ole yhtä positiivisia, mutta luulen, että sunkin kannattaisi kokeilla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat