Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Heipsan!

Nyt on kp 36/42 tai jotain..tätiä ei kuulu eikä näy..tein ovistesti plussan kp13..eli pitäishän se sitten kait jo pikkuhiljaa täti näkyä?? testasin apteekin omalla testillä maanantaina, eli silloin oli kp 32 ja negaa näytti. ollaan miehen kanssa yritetty esikoista viimevuoden lopusta..pillerit on lopetettu viimekeväänä..gynellä oon käyny mitään vikaa ei pitäis mussa olla, paitsi epäsäännöliset kierrot..jos ei nyt tärppää alotan jonkun pitkä-aikaisen hormoonikuurin.

Mutta voisko sittenkin olla että olisin raskaana? mietin että testaisin vasta ensviikon alkupuolella, koska tosiaan nuo kierrot on kyllä venyny joskus yli 40 päivän..mulla ei ole mitään täti fiiliksiä, mutta ei ole kyllä mitään raskaus oireitakaan..mutta eihän välttämättä ole alkuraskauden oireita??

olisi kiva kuulla muiden mielipiteitä asiasta, että mitä kannattaa tässä tehdä..ei jaksais paljon odotella, mutta negakin tuottaa hirveen pettymyksen.onko muita samassa tilanteessa olevia?

aurinkoista iltaa kaikille kuumeilijoille =)

Kommentit (2)

ja hyvää juhannusta, minun mielestä sinun kannattaa vielä odotella ensiviikkoon ja testailla uudestaan, jos kiertosi on todella ollut niinkin pitkä, plussaonnea!

vauva2006

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat