Vierailija

Kaupungissa joudutaan juhannus viettämään ja oltiin suunniteltu että me kerrostaloasukkaat mennään kaverin pihalle grillijuhliin tai Seurasaareen. Mutta vätys ei sitten jaksakaan lähteä enkä yksin lähde kun meillä niin monta ja pieniä lapsia ettei siitä oikein mitään tule. Mies vielä ilkkui ja haukkui minut että stressaan ja hössötän kun olisin lasten juhannuksen halunnut olevan jotain muuta kuin tätä samaa kotona istumista jota on kaikki illat. Mies sanoi tosi rumasti ja ivallisesti miten kaavoihin kangistunut olen, eihän tämä ole kuin yksi päivä ja minä olen typerä ja kauhea hössö (en ole edes mikään hössö tyyppinen, mutta miehen mielestä kaikki normaalista eli " ilta tietokoneen ääressä" poikkeava ohjelma on turhaa hössöttämistä). Minulle tuli tosi paha mieli ja kyyneleet silmiin ja siitä vaan miehen mylly kiihtyi miten omituinen ja hysteerinen olen kun tämmöisestä mieleni pahoitan ja jatkoi ivallista ja alentavaa haukkumistaan. Hän haluaisi viettää lepoillan... Mitä pahempi mieli mulle tuli sitä halveksivammaksi mies muuttui. Taidan lähteä viettämään juhannusta yksikseni ja jättää lapsilauman sille siinähän sitten lepää:p Sanompa vielä että ex-mieheni (joka oikeasti soitti ja pyysi ulos pari viikonloppua sitten) lähtee kaveriksi. Vaikkei lähdekään mutta ehkä miettii tuota ilkeyttään vähän tarkemmin sitten, harrastaa sitä nykyään vähän turhan usein...

Kommentit (5)

eli oletettavasti klo 21-22 viimeistään.

Laittautuisin oikeen nätiksi ja lähtisin viettämään mukavaa iltaa. Ja tosiaan, miehelle voit sanoa että lähdet exän kanssa, kun ex pyysi.

Jos vaikka tulisi nykyinen miettineeksi sanojaan.. ja huomaisi ettet olekaan mikään itsestäänselvyys.

(millaisissa väleissä erosit ex miehestäsi? kokisiko nykyinen häntä uhaksi? vai tietääkö, ettet ikinä kuunaan päivänä enää menisi exän kanssa yhteen?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja kyllä se saa itse laittaa lapset nukkumaan, on sitä tehnyt vähintään yhtä paljon kuin minä. Kun saisi kaverin mukaan, ei huvita itekseen lähteä. En edes tiedä mihin mennä kun en paljon ole käynyt missään.

Kyllä se kilarit sai kun sanoin että olin nähnyt exän samassa baarissa:) Siis ollaan erottu nuorena, 10 vuotta sitten mutta kyllä se uhkaksi varmaan kokee kun yhteisen lapsen takia ollaan tekemisissä kuitenkin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat