Seuraa 

Oli 21.6 pikku kolarissa ja sen seurauksena menin varmuuden vuoksi ultraan, viikkoja oli 10+6.Selvisi että sikö on kuollut , mutta vastaa vastaa viikkoja 7+4, eli ei siis (onneksi) johtunut kolarista!

Valitsin kaavinnan sijaan lääkkeellisen keskeytyksen. Sain heti sairaalassa suun kautta otettavan (mifegyne) tabletin, ja vasta-ainepiikin koska olen rh-neg.

Kotiin sain 7 cytotec- tablettia otettavaksi seuraavana päivänä(eilen) ( 3kpl emättimeen klo 12, 2kpl suun kautta klo.15, 2kpl suun kautta klo.18.)

Ja tietysti reseptin särkylääkkeitä varten.

Olo oli kyllä melko yksinäinen vaikka mies ja esikoinen 3-v. pitävät edes jotenkin järjissään, ilman en jaksaisi.

Noiden ensimmäisetn suun kautta otettavien tablettien jälkeen alkoi vatsakivut ja 15min viimeisten pillereiden jälkeen vuoto.

Tänäänkin vielä vatsaa polttaa kovasti.

Tuntuu niin hirveen pahalle...tyhjälle...

Tuli niin paha mieli kun ajattelin että pieni oli mukanani ehkä pari viikkoa kuolleena, masukodissaan...minun sisälläni.

Kumpa tulisin nopesti kuntoon ja saisin esikoisen luokseni, se pitää ajatukset edes välillä pois tästä koettelemuksesta!

Varmasti kamalan sekava kirjoitus, mutta niin on kirjoittajakin.

Tuntuu vaan hyvältä (jo) puhua...ja te varmasti ymmärrätte..

Haluaisin vielä tietää että monellekko on ollut tämä lääkkeellinen tyhjennys riittävä? Itse pelkään vielä kaavintaan joutumista!

Kommentit (6)

Itse jännitän samaa kuin sinäkin tällä hetkellä,minulla todettiin keskeytynyt km(rv 9+6, tosin sikiö oli kuollut jo 8+6) n. viikko sitten ja sain cytotec tabletit kotiin ja vuoto alkoi vasta seur.aamuna.Tiistaina menen kontrollikäynnille,jollloin selviää joudunko kaavintaan.

Yhtä kovasti kuin sinäkin,toivon minäkin välttyväni kaavinnalta.Jotenkin ¨tuntuu nyt sille,et kaavinta ois uusi isku vyön alle.

Toivottavasti vältymme kaavinnalta molemmat.

Voimia sinulle!!!

Lumina

Toivottavasti kaikki menee tällä kertaa hyvin!

Jännitän itsekin kovin huomista lääkkeellistä keskeytystä..Toivottavasti en myöskään joutuisi kaavintaan, vihaan muutenkin sairaaloita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

molemmille. Muistan kyllä tyhjyyden tunteen, itse kannoin ensimmäisen raskauskolmanneksen tuulimunaa mukanani. Vasta np-ultrassa rv 12+2 selvis tuulimuna joka kaavittiin maaliskuussa.

Mulla jälkitarkastus oli 5 viikon päästä ja sanoivat vielä että kaavinnasa hormoonit laskee nopeammin kun kerralla kaikki pois. Yli-innokkaana kävin antamassa pissanäytteen jo 4 viikon päästä ja raskaustesti näytti edelleen positiivista, viikkoa myöhemmin oli negatiivinen. Itse halusin ehdottomasti kaavinnan jotta sai kaikki heti pois ja viikkojakin kun oli jo kertynyt. Tosin kohdun koko vastasi tuulimunan takia vain rv 9:ää.

Nyt olen uudestaan raskaana, rv 5+2 ja eilen vuodin verta. Päivytyksessä kävin mutta antovat lähetteen maanantaina ultraan. En ole varma tuliko pieni ulos vai ei, luulisin vuodon määrästä ja laadusta että sisällä se ehkä vielä on.

Jaksamista ja voimia teille

HANNELE

Tuota ihmettelen että mulle sanottiin että jälkitarkastukseen 3vk:n päästä,...tuntuu mahdottoman pitkältä ajalta...sais ikään kuin pois päiväjärjestyksestä kun pääsisi aikaisemmin, jos kuitenkin tarvii jotain tehdä!

Hannelelle,et kaikki ois vuodosta huolimatta hyvin!

Oma napa:Luojan kiitos en joutunut kaavintaan,en tiedä mix mut se ois ollut mun pahin pelko täl hetkellä.Kohtu oli typö tyhjä,uutta raskautta sais alkaa yrittämään jo 1kk kuluttua,mut en usko olevani vielä valmis siihen.

Matiti:mulla kontrolliaika oli vajaan 2 vkon kuluttua lääkkeellisestä tyhjennyksestä.

Lumina

Laitampa tämän pinon perään kuulumiset: maanantaina oli ultrassa kaikki hyvin, toki viikkoja niin vähän ettei sykettä näkynyt mutta sielä oli pikkuinen vielä kyydissä. Viikon päästä meen yksityiselle ultraan katsomaan joko sykettä näkyis.

Lumina: Mulla oli keskenmenon jälkeen ihan eri mieli, olisin halunnut alkaa samantien yrittämään uudestaan mutta yhdet kuukautiset käskettiin odottaa, ja niitä joutui oottelemaan yli 2 kuukautta.

Elämäniloa teille!

HANNELE rv 6+0

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat