Vierailija

Kommentit (26)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

en ikinä vois omalle lapselleni niin tehdä! itse olen saanut sitä kokea pienenä lapsena, eikä vain juhannuksena vaan melkein joka v.loppu kun isä oli (on edelleen) alkoholisti.

ostin minäkin itselleni yhden lonkun jonka ajattelin juoda sitten kun lapsi 4v. jo nukkuu, miehen kanssa sohvalla istuskellen.

mutta nyt väsyttää jo sen verran etten enää jaksa eikä kyllä oikeastaan maistuisikaan :)

jos haluaa ryypätä niin eikö voi viedä lapsia hoitoon? ja jos se ei onnistu niin sitten sitä viinan juontia on siirrettävä.

Lapset on otettu huostaan jo pari kertaa mut aina ne palautetaan sille, ku se jaksaa käydä niitä kattoos ja leikkiis. viimeks se oli örveltäny jossain ulkona ku lapset oli itkeny iha hurjana kotona. Ja tosiaan, oli jättäny ne nukkumaan ja alkanu ite ryyppään..

Naapuri sit soitti poliisit, onneks!

Mut sai ne taas takas tonkin jutun jälkeen.. :(

äiti ja isä nukkuivat mökissä ja pienet lapset, veli n . 4v ja sisko n . 2v. olivat menneet rantaan.

Veli meni hätääntyneenä herättämään vanhempiaan, että sisko ei nouse vedestä pois..

Siskoa elvytettiin melkein 2 tuntia, koska hoitohenkilökunta ei halunnut millään luovuttaa..pieni mutainen tyttö ei herännyt enää.

Hän voisi olla nyt täällä yksi meistä av. n mammoista.

;**(

ikö pystyisi kuitenkin lapsista huolehtimaan. Mä en koskaan ole kärsinyt mitenkään siitä että mun vanhemmat on juoneet itsensä humalaan, aina on saatu ruuat, nukkuma-ajat jne.

Sitten erikseen on ne tapaukset joissa lapset ovat oikeasti heitteillä.

meillä vanhemmat ottivat usein terassilla ja matkoilla ulkomailla alkoholia. Kyllä ne meistä siltikin huolta pitivät ja vahtivat rannalla ja uima-altaan ääressä. Voin sanoa, että tuuriakin on ollut matkassa.

että ryypätään niin että ensin oksennellaan ympäriinsä, kustaan housuun, unohdetaan 2-vuotias uimarannalle ja sen jälkeen sammutaan kotiin vessanpöntölle?!?

Kyllä siinä on aika iso ero.

Ja itse muuten en ole ryypännyt vuosiin, kun ei sellainen kiinnosta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat