Vierailija

.

Kommentit (14)

ottaa alkoa -termi kertoo kaiken keskustelun ja keskustelijoiden tasosta. Mutta jos vastaan kysymykseen, niin tuskin on mitään yleistä määrää, mutta minusta olisi tyhmä juoda niin paljon, että kärsii seuraavana päivänä jonkinasteisesta krapulasta. Mikä se määrä sitten itse kullakin on, sen tietää tai ainakin pitäisi tietää, jokainen itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Fiksu ihminen osaa käyttää alkoholia, jos sitä ylipäätään käyttää, aina niin, ettei seuraavana päivänä ole krapulassa tai muutakaan. Eli max pari annosta kerralla.

ei tunnu missään? Mulla tuntuu jo tölkki, kahdesta olen kevyessä kännissä ja kolmesta selvästi kännissä. Jos joisin kolme, seuraavana päivänä olisi krapula. Onko tosi lihavat sellaisia, että pitää juoda mäyräkoiran ennenkuin huomaa mitään? Vai vaatiiko se muuten ahkeraa harjoittelua?

Mulla on jo pienten määrien jälkeen seuraavana päivänä vetämätön olo. Jos on aamuvuoroon meno, en juo edellisenä päivänä pisaraakaan, iltavuoroa ennen saatan sen lasin ottaa (silloin harvoin kun otan). Pienessäkään krapulassa ei voi hoitaa sairaanhoitajan tehtäviä.

isot johtajat ne vetelee ihan mitä vaan keskellä viikkoa, mutta toki pöytiin tarjoiltuina eikä tölkeistä. Esim. Belgiassa vedellään yleisesti pikku viinipullo jopa lounaalla. Toki on nykyään firmoja joissa on viinahanat vedetty kiinni mikä on hienoa. Olen ollut paljon töissä henkilöstöravintoloiden edustuspuolella ja kyllähän se melko karseeta dokaamista toisilla on.

ovat usein sellaisissa hommissa, joita ei voi/ ei jaksa hoitaa krapulassa.. eli en usko, että työssäkäyvät kovinkaan paljoa "pämppäävät" ilman että työssäkäynti tyssää lyhyeen.

Me valkokaulustyöläiset sen sijaan aika helposti voimme löysäillä silloin tällöin. Itse en kyllä työpäivää edeltävänä iltana joisi kuin yhden, max. kaksi eikä sitäkään ihan peräperää. Eri juttu oli joskus nuorempana, kun ei ollut vielä lapsia, ja työhön voi mennä vaikka kymmeneltä jos ei aiemmin jaksanut.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat