Vierailija

Erosiko raskaudet toisistaan...mielenkiinnosta kyselen....

Kohta synnytys ja ei hajuakaan kumpi tulossa.

Poika ennestään....

Kommentit (13)

Pojasta olin kuin en ois ollu edes raskaana paitsi välil pyörrytti ja painoa ei tullut. Tytöstä olin koko raskausajan huonovointinen ja kipuja oli painoa ei tullut mutta maha isompi ku pojasta ja oli silleen enempi korkealla että painoi palleeseen. Ja juu voi sanoa et erilaiset oli mut en tie sit johtuko siitä et eri sukupuolta. Kolmatta en tee ku tytöst oli olo niin kamala. Voisin kyl käydä synnyttääs jos ei tarvis oottaa sitä 9kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Toinen myös tyttö ja raskaus oli todella hankala: karmeaa oksentelua joka kesti ympäri vuorokauden 3 ekaa kuukautta ja muitakin vaivoja

3 viimeisintä myös joissa oli ympärivuorokauden oleva pahoinvointi ja poikia tuli.

Kaikki 5 raskauta olleet silti niin erilaisia. Helppoja toisaalta, mutta rankkoja toisaalta

pahoinvoinnista mielitekoihin, myös viiva lähes rintoihin. Pojasta ei ollu mitään! Pientä väsymystä, mut ei muuta. Viiva kyllä oli samanlainen! Ja poika oli siis keskimmäinen

Poikaraskaus oli kovaa muuten raskaus helpoin (mutta myös se ensimmäinen, jolloin pystyi lepäämään ja sai öisin nukkua yms)

Vähiten pahoinvointia, vähiten väsymystä. Alun kolmanneksen jälkeen ei juuri mitään muita oireita. Ei mitään viivaa vatsassa.

Tyttörasakudet olivat paljon raskaammaat. Pahoinvointi oli ekan tytön aikaan todella lievää mutta toisesta todella rajua. Väsymys oli molemmilla kerroilla kova. Molemmista oli kovia häpyliitoskipuja alusta asti sekä supistelua koko raskauden ajan toisin kun pojasta. Viivaa masuun ei tullut.

Kakkosesta olin varma, että on tyttö koska raskaus erosi niin paljon ekasta. Mutta kolmannesta en osannut sanoa kun oli vähän ekan ja tokan raskauden sekoitus. Jälkeenpäin ajatellen kuitenkin enemmän toisen raskauden oloinen.

Summasummarum: Tyttörasakaudet olivat erilaisia kuin pojan raskaus.

Poikamahassa tumma viiva napaan saakka. Mahan muoto oli suippo ja takaapäin katsoessa ei tiennut että olen raskaana.

Tyttömahat leveitä ja raskaudet näkyi myös takaa katsoessa.

Puhun siis raskauden loppukolmanneksista.

Poikamaha kapeampi ja tyttömaha leveämpi. Tytön kanssa myös lihoin ja sain mielitekoja paljon enemmän. Molemmilla kerroilla olen myös tiennyt, kumpi on tulossa, siis ilman mitään ultrakuvia. Ekalla kerralla ostin tytön kamat/vaatteet valmiiksi, tokalla pojan.

muutenkin toinen oli paljon raskaampi kaikkien ultrissa juoksentelujen takia. kaikista muista vaivoista nyt puhumattakaan. ekasta tuli poika, toisesta tyttö. mies oli ihan varma että tokalla kerralla tulee tyttö, koska raskaus oli niin erilainen. ja niinhän se oli oikeessa.

ja kaikki samaa odotuksien aikana (sydänäänet, vatsan muoto, mieliteot jne jne) PAITSI se että tyttöjen kanssa oli huono iho noin rv 8 j a20 välissä kun muuten on ihan siisti iho.

tuli poika. (lisä " oireet" : viiva mahaan) Toinen raskaus oli tosi raskas, väsytti koko ajan eikä jaksanut mitään tehdä ja lähes menehdyin väsymyksestä, tuli tyttö. (ei viivaa)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat