Seuraa 

Kommentit (8)

Meitin juhannus meni... no jaa, mitens sitä nyt kuvais... tylsänlaisissa fiiliksissä. Eilen heräsin ihan intoa puhkuen, kivaa pääsee äiteelle grillaamaan ja nauttimaan suoven kauniista kesästä. Vaan johan se fiilis muuttui kun mies nousi sängystä ja hokasin heti että taas on huono päivä hänellä edessä. Itku kurkussa ja todella pettyneenä lähdin äiteelle yksin, mies jäi kotiin potemaan väsymystä ja ahdistusta. Koko illan kaipailin miestä siihen porukkaan mukaan nauramaan, juttelemaan, grillaamaan ja viettämään aikaa yhdessä. Mutta enhän mä voi pakottaa toista lähtemään jos toinen tuntee olonsa ikäväksi. Kunpa mä vaan oppisin suhtautumaan tohon mieheni olotilaan paremmin. Mä harmistun joka kerta kun tulee tällaisia vastoinkäymisiä jotka johtuu tosta hänen masiksesta ja paniikkihäiriöstä, ja useimmin se päättyy sitten joko riitaan tai katkeroitumiseen. Onneksi ollaan voitu aina riidat puhua halki jälkeenpäin, mutta kyllähän tuollaset tekee pahan maun suuhun pitkäksi aikaan!

No joo. Mulla oli muutoin oikein mukava ilta sukulaisten seurassa, vauvajuttuja sain kuulla enemmän kuin kylliksi:) Tänään sitten aamupäivällä kun mun tädit miehineen lähtivät kotiin, katottiin me äidin kanssa se keskiviikkona saatu 4D-ultran DVD ja äiti oli ihan kyynelten partaalla liikutuksesta. DVD:n jälkeen pengottiin varastosta mulla olleita vauvanvaatteita ja muita juttuja joita äiti on säästänyt. Se oli todella kivaa! Mun 12-v. pikkusisko tuli jossain vaiheessa katsomaan mitä me touhuttiin ja se reppana sai kamalan mustasukkasuuskohtauksen. Sisko on aina ollut mulle todella tärkeä ja koska meillä on 16v. ikäeroa, olen mä hoitanut ja paaponut siskoa sen syntymästä asti. Enpä siis yhtään ihmettele vaikka hän mustis meidän vauvalle onkin, kokee varmaan aluksi että hänet syrjäytetään... Toivon että osaan näyttää kuinka tärkeä ja rakas hän minulle on vaika meille vauva tuleekin!!!

Toinen siskoni ( 6v. mua nuorempi) taas on vauvasta aivan tohkeissaan, hän ei ole sellainen ' lapsirakas' kuin minä vaan lähinnäkin hän pelkää lapsia. Tulee tädille kivoja uusia kokemuksia kun vauveli syntyy:) Katselee kuulemma kaupungilla vauvoja ihan uusin silmin nykyään.

Poitsu on mua potkinu ihan mahottomasti viime päivinä ja joka aamu kello 6 herään kunnon futasuun. Lie hän aamuvirkku kuten minäkin olen aikoinaan ollut monta vuotta;)

Mun kiusana on aivan kamala kolotus häntäluunalueella. Lantiota ei välillä pysty rentouttamaan ollenkaan ilman järkyttävää kipua! Neuvolas sano että kuuluu raskauteen, mutta varattiin kuitenkin varmuuden vuoksi lekurille aika et saa tsekattua ettei ole mitään ongelmia tai poikkeavuutta häntäluussa. Lekuri on vasta 1 1/2 vikon päästä:(

Vielä nimi ja kummi asiaa sen verran, että meillä on muutama nimivaihtoehto jo olemassa, niistä valkataan sitten paras kunhan saadaan vauva syliin ja päästään tutkimaan miltä hän näyttää. Kummeja meidän pojalle ei näillä näkymin tule, kumpikaan meistä ei kuulu kirkkoon eikä nähdä mitään syytä miksi kummit pitäis olla. Vaan eihän sitä tiedä vaikka mieli muuttuis täs vielä, mut tää on tän hetkinen tilanne.

Mukavaa loppuviikonloppua:)

vimati78 ja vötkäle 24+1

Kovin on hiljaista, mutta onko tuo ihmekään ;) Juhannus ja ihana ilma ja kaikkea...tai no ainakin täällä tosi lämmintä, mitenkäs muualla??

Eilen oltiin mun töitten jälkeen siskon luona grillaamassa ja tuli syötyä niin, että tuntui kuin masunahka repeäisi:( Meikäläinen ei vissiin oo hokannu sellast asiaa, että ihan koko aika EI tarvis syödä, vaikka ruokaa oiskin tarjolla:D

Mölkkyä pelattiin kans ja se onkin ihan hauska peli :) Tosin siinä illan mittaan alkoi itikat käymään kimppuun ihan kiukulla, ei kiva :( Lähdettiin puolen yön korvilla kotio, koska mun tarvii TAAS mennä töihin!! Onnistuin suututtamaan isännänkin siinä matkalla, oli vaan pinna kireellä ku tiesi, että tarvii aikaseen herätä jne...Mun moka :( Noo, kaippa tuo tuosta leppyy illaks ku tulen kotio.

Tänne tulee pari isännän kaveria iltaa istumaan ja mulla stressi, kun olen kuuteen töissä enkä ehdi siivoomaan-saatika laittamaan mitään ruokaa!!!! Arrgh!!! Olen nyt ottanu tavaks imuroida joka päivä ja eilinen jäi väliin, kun en kerrassaan ehtinyt.

Masuun ei uutta, samanmoista melskettä siellä pidetään edelleen :) Vointi hyvä, ei valittamista!!

Jees, mutta nyt lopettelen-viettäkää oikein mukava juhannuslauantai!!

Haliterkuin: Je_Ni & Pikku-Isäntä 25+6 (huomenna taas PAM!!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse olen myös niin onnekas, että olen vain kerran nähnyt mieheni humalassa. Itse en myöskään örvellä. Viiniä kyllä juodaan ruoalla ja saatetaan ottaa joskus iltamyöhällä viskipaukut ja istutaan sylikkäin sohvalla :)

Ainakin olin katsovinani ettei ollut vielä aloitusta tälle päivälle. Ei varmaan tule montaa kirjoitusta tälle päivälle, veikkaan että moni hoitaa krapulaista miestä!

Me oltiin eilen kokolla minun mummolassani eli lapseni isomummolassa. Ajeltiin siinä klo 20-22 pois sieltä, eikä ollut liikennettä käytännössä yhtään!

Aika surullista että yhtenä päivänä vuodesta koko Suomi on kauheassa humalassa!

Mianni, anteeksi kun sanon näin mutta sinun mies kuulostaa ihan mahdottomalle!

Jos olisin mies, olisin varmaan juuri tuollainen mies :D

Minä olen myös funtsinut noita nimiä, että pitäisikö laittaa samalla kirjaimella alkava nimi kuin esikoiselle?

Esikoisen nimi alkaa J:llä, en oikein ole keksinyt hyviä J:llä alkavia nimiä tytölle. Tykkään kyllä Jadesta, mutta vierastan ajatusta keski-ikäisestä tai vanhasta Jadesta, olenkohan sitten ihan kalkkis.

Minua vähän harmittaa kun en uskaltanut laittaa esikoiselle lempitaiteilijani nimeä, laitettiin sellainen turvallinen, neutraali nimi.

Olisi kiva jos nimet kuitenkin sointuisi edes jotenkin yksiin! Minua harmitti pienenä kun kaverit oli sisarustensa kanssa tyyliin Jenna ja Janne, ja minulla oli veljeni kanssa ihan erilaiset nimet :)

-lupicaia 25+6

Eipäs oo täälläkään krapulaista miestä, ei meillä ole tapana yleensäkään ottaa alkoholia kuin tosi harvoin. Yhden oluen mies otti eilen ruoan kanssa. Viimeksi on ollut edes nousuhumalassa noin 2kk sitten ja sillonkin jo kolmen oluen tuloksena tuli pahoinvoivaksi, on ilmeisesti tullut alkoholille vähän yliherkäksikin iän kanssa. Itse ehdin olla raskauksien välissä yhden kerran pienessä nousussa, joten pian 2v tässä on menty yhden alkuhumalan voimalla :)

Eipä tässä nyt muuta. Vesirokon suhtee ollaan edelleen öönä, näppyjä tulee ja menee. Oisko toi sitten joku tosihelppo versio?

Hyviä jussinjatkoja.

Coe rv 22+6

Meillä ei tänään olekaan krapulaista miestä :P Ei juonut eilen kuin yhden oluen. Ja muutenki oli tosi kiva juhannusaatto, vaikka vielä eilen aamuna näytti toivottomalle. Tosiaan oltiin ihan oman perheen kesken kotona + mun pikkuveli (15v) tuli meille myös juhannuksen viettoon. Grillailtiin, tehtiin pihatöitä yms. Minäkin söin niin, että yhäkin on ähky :)

Lupicaia: No, ei se nyt NIIN paha tuo mies oo, tulee vaan helpommin moitittua kuin kerrottua niitä hyviä puoli -niitäkin on ja paljon! Ja niin erilaisia ihmisiähän me ollaan, toinen arvostaa elämässä toisia asioita, toinen toisia jne. Mutta, tosi on että pitäs ton ukonkörilään vähän ryhdistäytyä. Välillä tuntuu, että se ei oo niinku huomannu että tässä meidän reilun 9v yhdessäolon aikana meistä on tullu ensinnäki aikuisia ja toiseksi ison perheen äiti ja isä. Siis hän ikäänkuin väliin kuvittelee että tässä ollaan yhä ne 16v ja 17v vastarakastuneet puput :) Noniin, vaan yhdessä yritetään löytää kultainen keskitie kahden erilaisen ihmisen liitossa. Ja aika näyttää miten onnistuu ja mihin suuntaan menee.

(.) Edelleen melkoista melskettä. Koko ajan enempi ja enempi jännittää se maanantain ultra. Ekaksi eniten tietty se vauvan sydän, toivottavasti on kunnossa!! Ja sitten se jalkojen väli, että mitä siellä näkyy vai näkyykö mitään. Mieskin aiko lähtee mukaan, vau. Ei olekaan ollu ku viimeksi v. 2003 kun odotin toista lastamme.

Täytyy lähtee paimentamaan noita tyttöjä, näyttävät pistävän aivan ranttaliksi :D

Mianni 23+0 (vuhui!)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat