Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Entä mitäpä aiotte tehdä tänään, juhannuspäivänä?

Kommentit (18)

Iltaa (yötä) varjosti vain se, että kahden aikoihin yöllä näin humalaisen porukan kera kahden pienen lapsen hortoilemassa kaupungilla. Soitin hätäkeskukseen ja lupasivat lähettää poliisin paikalle.

Tänään ohjelmassa kahdenkeskistä möllötelyä :)

Mieheni törkimys voitti kaikki pelit vaikka pelasi yhdellä jalalla seisten vasemmalla kädellä ja silmät kiinni, minä olin lähes yhtä taitava kroketissa kuin kaksivuotias kuopukseni. Lapsilla taisi olla hauskaa eniten minun kustannuksellani =)

Ai niin, kerättiinhän me juhannuskimppukin ja saunottiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Iltapäiväkahvin kanssa nautin jäätelöä. Ihanan rauhallista ja mukavaa. Tänään lähden keskustaan kahville ja jäätelölle ja katselemaan orpona pomppivia turisteja. :)

Aamupäivällä pelatiin krokettia pihassa. Sitten teimme jo perinteeksi muodostuneen juhannusajelun. Ruuaksi grillimme kunnon pihvit ja lisukkeet omalla pihalla. Iltasella vierailimme miehen siskon luona ja paluumatkalla katselimme kokkoa kylpylän luona. Alkoholi ei kuulunut meidän juhannukseen. Tänään menemme anopin kanssa katsomaan onko perinteinen juhannuskahvipaikkamme auki tänäkin vuonna.

käytiin kaupassa, grillattiin, otettiin päivätirsat, leikattiin nurmikkoa ym pihahommia, sitten saunottiin ja katsottiin telkkua ja mentiin nukkumaan.

Eipä sen kummempaa :) Muksut anoppilan kesähuvilalla juhlistamassa kesää :) Muksuille soitin äsken ja heillä hyvin mennyt ja hauskaa on :)

Piti käydä katsomassa kokkoa klo 21, mutta laiskuus iski ja palasimme suoraan kotiin. Tänään menisin näyttämään uutta vauvaa ja kylään isovanhemmilleni, heikkoa hommassa on se että vaari tupakoi runsaasti sisällä ja haluaisin näyttää vaavia vain ulkona. Tietysti ei tukehduta 15-20min vierailusta, mutta kuitenkin...

Grillattiin, käytiin savusaunassa, pelattiin pihapelejä, oltiin vaan. Lapset leikkivät serkkujen kanssa ja hoitivat vanhempieni tilalla pitämiä lampaita ja vuohia. Mukana oli noin 30 ihmistä, myös pikkuveljieni ystäviä.

Myöhemmin illalla paistettiin muurinpohjalettuja ja kun lapset laitettiin nukkumaan istuttiin nuoren väen kesken nuotiolla juotiin kaljaa ja siideriä (kuka enemmän kuka vähemmän), kuunneltiin musaa ja juteltiin. Itse jouduin pistumaan seurasta puoli kahden maissa, kun piti tulla aamulla töihin, muut jatkoivat aamu kuuteen. :-) Ja selvinpäinkin piti olla, mutta aivan kamalan mukavaa oli.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat