Vierailija

En viitti sanoa sille mitään, omapahan on asiansa. Meinaan kuitenkin revetä aina välillä, kun se on muuten ihan viimisen päälle, mutta ne paksut puuvillasukat parilla raidalla..

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse esim. pidän ko. sporttisandaaleita työkenkinä sairaalassa ympäri vuoden ja todellakin puen sukat alle. (Pilkunviilaajille tiedoksi, usemmat sandaalit kyllä omistan, töissä parit, kotona taitaa olla kolmetkin). Kenkien nahkapohjalliset pysyvät kuivina ja puhtaina eivätkä hikoa, mustu ja ala haista, kuten käy ilman sukkia. Eikä talvella ole kovin esteettistä tai käytännöllistä kulkea ilman sukkia, oli sitten kuinka trendisynti tahansa. Enkä kyllä esim. kaupungilla kuljettaessakaan pidä siistejä sukkia sandaaleissa mitenkään järkyttävänä, uimarannalle kyllä voi mennä ilmankin. Sukatkin voi valita maulla, muitakin löytyy kuin valkoiset pitkät urheilusukat. Esim. lyhytvartiset, lähellä ihonväriä olevat sukat sopii ihan hyvin. Ja te muoti-inkvisiittorit; sanotte mitä vaan, jatkan omalla hyväksi kokemallani tyylillä, eikä elämäni mielipiteistänne järky mitenkään. Hyvää, stressitöntä kesää teillekin!

Vierailija:

Lainaus:

ehkä teillä siellä maalla niitä yököttäviä raitasukkia myydään urheiluliikkeessä, mutta se ei tee niistä urheilusukkia

Niitäkin on vielä eri tarkoituksiin, juoksuun, vaellukseen jne...

Mun miehelä on housut, jotka saa kolmeen eri lahkeenpituuteen; täyspitkät, caprit ja shortsit.

On muuten hyvännäköiset reisitaskuhousut, ja tosi hienot kaikissa pituuksissa.

ja ei.. mun mies ei käytä sukkia sandaaleissaan.

Vierailija:

Lainaus:

En ole nähnyt niitä perinteisiä tennissukkia kaupoissa vuosikausiin, mutta ostankin sukkani vaatekaupasta enkä halpamyymälästä. Urheiluliikkeiden sukata ovat erikoissukkia. t. 3

Urheilusukissa on todellakin myös raitoja siinä missä monia muitakin kuvioita.

Oma mieheni oli liikenteessä caprifarkuissa, t-paidassa ja sandaaleissa. Kuulin seläntakaa kun joku mummeli selitti miehelleen jolla oli ne ah niin ihanat tennissukat sandaalien kanssa, että katso nyt tuotaa junttia, ei ole edes sukkia jalassa. No, piti antaa anteeksi, oltiin sentään maalla =)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat