Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Tyttöni on nyt kolme kuukautta ja kun tulin raskaaksi ja rupesin katselemaan vaunuja, kaukaloita, rattaita, istuimia mua rupesi tympimään miksi suurin osa väreistä on kovin tummia!? Nyt on toki jo matkarattaisiin tullut muutamia iloisia värejä mutta mustaa harmaata ja tumman sinistä löytyy silti joka paikasta. Netissä seikkaillessani olen päätynyt monesti ihailemaan mm. saksalaisia ja amerikkalaisia lastentarvikesivuja. Käykääpäs vilkaisemassa amerikanmallia.

http://www.gracobaby.com/products/subcategory.asp?N=41+108&act=A20

Kuoseja löytyy jos jonkinlaisia ja vielä samaa kuosia löytyy usein rattaat, autoistuin, matkasänky, hoitolaukku, syöttötuoli ja keinukin vielä!

Miksi me suomalaiset tyydytään mustaan ja harmaaseen! Kerran sitä vaan eletään ja elämästä nautitaan. Elämässä pitää olla väriä ainakin minun mielestäni.

Itse päädyin tilaamaan mm. vaunut saksasta kun en suomesta mieleisiäni löytänyt ja nyt on ainakin väriä ja tyytyväinen olen ollut.

Onko kenelläkään muulla mielipidettä asiasta?? Vai olenko ainut joka näin ajattelee? :) Värikästä kesää kaikille!

Kommentit (6)

Olen samaa mieltä; saisi olla enemmän vaihtoehtoja. Ostimme pojalle Gracon matkarattaat, oranssia ja vaal.sinistä :)

Pitäisiköhän tilata turvaistuin ulkomailta???

...on olemassa tietääkseni myös oma ketju mutta itse tilasin vaunut täältä: http://www.babyonlineshop.de ja tuli 200 e halvemmaks ku olisin ostanu samanlaiset suomesta... Tosin haluaamani väriä en olisi saanut suomesta kovalla kopalla. Tilaamissani on ehkä hiukan ohuempi kangas kuin suomessa myytävissä ja jalkatuki ei ole pidennettävä niin kuin suomessa myytävissä mutta 200 e painoi puntarissa hiukan enemmän. Toimituksen lupasivat 7-8 viikkoa mutta tuli 6 viikossa lähipostiin kun postimies ei ollut huolinut pakettia postiautoonsa... muuten olisi tullut kotiovelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

...koska osan vuodesta täällä pas*a lentää. Olis ikävä sitte niitä vaaleita vaunuja olla aina puhdistelemassa. Muutenkin ite ainakin tykkään tummista, ovat jotenkin eri laila " tyylikkäään" näköiset kai:) Ja saahan noita Suomestakin kaikenlaisia, Emmaljungalla ainakin oli jos jonkinlaista väriä kun niitä katselin.

Ehkäpä niitä tummia myydään koska Suomalaiset niistä tykkää ja niitä ne mielellään ostaa. Saahan noita sitte tilattua ulkomilta vaikka minkälaisia.

Br1t

Sekä sitä, miten tuo asia on muuttunut. Esikoisen aikana 90- luvun aussa, vainuissa oli iloista värikkyyttä. Ei silloin kukaan olisi suloista vauvaa halunnut laittaa tummiin saati mustiin kärräyihin.

Kakkosella löysimme onnekksi hyväkuntoiset käytetyt vaunut " vahalla " raikkaammalla" värityksellä ja nyt koupuselle ostimme sitten ihan vaaleat. Vaalen harmaat tosin, kun liikkeessä oli tarjolla rivi näitä tummia tai nämä yhet vaaleat.

itse en kyllä aratellut tuota vaaleaa väriä, sillä vaunun kangas kestää kyllä roikeita, jotka on helppo harjat pois. Pahemmin kuraantuessa kankaat voi irroittaa pesuun. Totta on, että valtaosan vuotta tolee loskaa tai vettä, mutta silloin hetetään pressu ylle.

Toiseksi omaan silmääni musta / tai kovin tumma vasta herkästi likaselta näyttää. Tumma vari ei peitä rapaa sen paremmin kun vaaleakaan.

Itsestäni on vaikea kuvitella tämän tumman olevan kovinkaan kauan muodissa. Muualla kuten ap, lirjoitti vaunuijen väriskaala on laaja. Liike josta nykyet vaunut hankmme, on juuri odottamassa uutta vuosimallia... ja värit myyjän mukaan palaavat markkinoille.

Jos tilaisin Saksasta turvaistuimen (noin kolme vuotiaalle) tai vaikka tuplarattaat niin missä nettiosoitteessa kannattaa käydä? Onko tilaaminen helppoa ja tuleeko edullisemmaksi kuin Suomesta ostaessa?

Mitä pitää ottaa huomioon?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat