Seuraa 

Meillä kaikki ruokailut on tuon 1,5 vuotiaan kanssa yhtä tappelua. Lapsi on hyvin allerginen eikä voi syödä juurikaan mitään (7 ruoka-ainetta nyt), joten ei uskaltaisi kauheasti antaa olla syömättäkään. Öisin hän herää hirveän nälkäisenä ja vatsa kurnien ja tankkaa soijamaitoa. Ärsyttää.

Mutta siis onko mitään neuvoja, mitä tehdä ruokapöydässä kiukuttelevan lapsen kanssa? Ei oikein voi lahjoa herkuillakaan (" sitten saat jäätelöä" tms), kun mitään herkkua poika ei voi syödä.

Neuvoja siis kaivataan. Kiitos!

Kommentit (3)

ottaa lunkisti, jos kiukuttelu alkaa kun pääsestte ruokapöytään, kerro selvästi että jos ei ruoka maistu niin voit mennä ja nosta lapsi pois. jätä väilipalat väliin ja tarjoa ruokaa kolmen tunnin päästä uudestaan. Äkkiä lapsi tajuaa ettei ruokaa saa milloin hän haluaa vaan ruoka-ajoilla on syötävä. ekat välit saattaa olla melkoista raivaria mutta kolmen lapsen äitinä olen todennut että se kannattaa...

yrittàisin lahjoa jollakin muulla kuin herkuilla esim. saat uuden vàrityskirjan jne. tietenkààn ei ole mahdollista tehdà tuota joka aterialla....eikò lapsesi voi syòdà soijajààtelòà?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä neiti maitoallerginen ja ronkeli =o)

Ikää on 1v4kk ja syöminen yhtä tappelua ajoittain. Syöttää ei voi ollenkaan, itse syö, sen minkä syö eli muutama lusikallinen.

Olen vaan antanut sitten olla syömättä, sattaa mennä muutamakin päivä ett syöminen on muutama lusikallinen pari kertaa päivässä, mutt jossain vaiheessa tulee sitten se syömis päivä jolloin sitten taas syö suhteellisen hyvin.

Pieniä annoksiahan tuo syö vaikka söisi hyvinkin, sellainen puolikas purkillinen menee hyvinä ruoka hetkinä. Purkki ruokaa ei syö ollenkaan ainoastaan omatekemää ja samaa mitä muilla.

Kannattaa antaa syödä itse ja laittaa samaa kuin itsekkin syö, meillä syö paremmin kun minäkin syön samalla ja näkee että minulla samaa kuin hänellä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat