Vierailija

Siis musta vaan tekosyy päästä dokaan!! Sillä mä olen ollut 9kk juomatta, polttamatta (vaikka en kyllä polta muutenkaan), bilettämättä ja mahan kanssa kärvistellyt, kun mies on syönyt homejuustoa ja juonut viiniä ja päässyt ulos kaveriden kanssa baariin sillon tällön ja nyt kun maha poissa, niin mies pitää varpajaiset ja lähtee dokaan toisin sanoen.

Eikö mun nyt pitäis saada lähteö tyttöjen kanssa ulos, syödä kaikkea raskausaikana kiellettyä ja nauttia? Vaikka enhän mä minnekään voi lähteä käärön vuoksi, mutta sapettaa toi miesten varpajaiset!!!!!Vois sitä himassa polttaa sikarin

Kommentit (5)

Meillä tosin esikoisen syntymän jälkeen isäntä oli juonu kuusi olutta ja seuraavan päivänä oli karmee kapula. Synnytys nimittäin pitkittyi ja oltiin valvottu jo koko edeltävä yö.

Toisen jälkeen isäntä ei varpajaisia pitäny, kun oli tämä vanhempi hoidettavana.

Minuakin kyllä ihmetytti ap:n asenne. Ei minulle tullut mieleenkään lähteä bilettämään lasten syntymän jälkeen, eikä minua harmittanut yhtään, että olin ottamatta 9kk mitään ja polttamatta. ASIAT TÄRKEYSJÄRJESTYKSEEN!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eikös ne pidetä heti lapsen synnyttyä. Mieheni lähti sairaalasta juhlimaan heti kun minut ja lapsi oli kärrätty osastolle ja sain tainnuttavan annoksen lääkkeitä. Ne varpajaiset hänelle soin, onhan ainakin suurin mahdollinen juhlan aihe.

Ihmettelen omaa asennettasi juhlimiseen. Oletko kovin nuori kun kaipaat vastasyntyneen luota jo juhlimaan?

sairaalassa mies oli mun ja vauvan kans perhehuoneessa ja niin oli hyvä. Ei sille silloin mieleen tullut lähteä minnekkään. Mutta ei kai sit voi muuta, kuin päästää juhliin. Eikä mun tee mieli bilettään, vaan olis kiva, jos mieskin tajuis, että ollaan nyt perhe. Mutta joustaa täytyy, niin onni jatkuu...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat