Vierailija

Tilannehan on se että me ollaan oltu yhdessä 7v ja meillä on 2 yhteistä lasta. Juuri koskaan ei käydä missään ulkona, mies varsinkaan kun ei sitä kuulemma kiinnosta:( olin eilen yksin rmj:ssä (me asutaan täällä raumalla) ja nyt mulla olis mahdollisuus muuten mennä sinne tänäänkin, mutta mies ei päästä! ottaa hieman pattiin:( Mun sisko on täällä käymässä eikä meillä ole niin kovin usein mahdollisuutta nähdä ja nyt sitten ilmeisesti minä istuskelen mököttävän äijän kanssa kotona koko illan:(

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Älä anna miehesi holhota. Omani teki sitä monta vuotta, kunnes itseeni iski kolmenkympin kriisi enkä enää jaksanut olla tossun alla. Siinä oli miehellä sulattelemista.

Mulla myös mies yritti ennen määräillä ja valitti jos halusin johonkin lähteä. Pakko se vaan oli puolensa pitää ja nyt se on oppinut että ei se maailmaa kaada jos vaimo vaikka yksin käy jossain. Eikä hän ole se joka sanelee meillä menot.

mies varmaan haluaisi viettää kanssasi juhannusta edes tämän päivän, jos kerran eilen jo olet ollut ilman häntä juhlimassa. niin minä ainakin haluaisin. oletkos ajatellut siltä kantilta asiaa?

että näkyy tuolla vetävän appiukon kanssa kalsarikännejä. Lapset ovat mun vanhempien luona poissa tästä hullunmyllystä mitä täällä raumalla nyt on eli lapsenvahdiksikaan ei tarvitse jäädä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat