Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Sain lääkäriltä reseptin Clomifeniä varten, ja olen nyt kaksi päivää niitä ottanut. Milloin kannattaa " touhuta" , eli tuleeko niillä ovulaatio milloin?

Ollaan keskenmenon jälkeen kohta vuosi yritetty iltatähteä (mulla jo ikää aikas paljon), mutta en oo ovulaatiotesteillä mitään löytänyt, joten lääkäri määräsi Clomeja.

Sain Terolut-kuurinkin, mutta kun kuukautiset kuitenkin on säännölliset, niin ei kai niitä ole tarvis syödä?

Voisko joku opastaa hieman tässä Clomi-asiassa?

Kommentit (2)

Muistaakseni oli jotenkain et ovis tulee 3-9 pv viimisen tabletin jälkeen, mun mielestä siitä on ollut aika monta eri opastusta mutta kyllä tämän ajan sisällä pitäisi ovis tapahtua. Mulla itsellä ovis on clomeja syödessä n. kp17-18 ja clomit otin kp5-9.

Tervetuloa kirjoittelemaan tuonne clomisteihin, jos haluat jonnekain pinoutua. Sitä kautta on sitten ehkä helpompi kysellä neuvoja kun ketju yleensä kuitenkin aika aktiivinen.

Kannataisi harkita jos vaikka ostaisit ovistestejä niin sittenhän olisi helpompi bongailla ovista :)

Toivottavasti clomeille onnistutte?

olisikohan ollut kuitenkin 7-9 pv päästä, mutta kuitenkin siinä mailla. Muistaisin kuitenkin et jollain oli tullut ovis jo ennen tuota 7 päivää, mutta sekin on varmaan yksilöllistä. Toivottavasti auttoi.

Mut varmaan kannattaa pupuilu aloittaa jo hyvissä ajoin,

ei siitä ainakaan haittaa ole ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat