Vierailija

Lähinnä kiinnostaa mikä ärsyttää/jopa estää kaupat?

Mulla alkaa asunnon myynti uudella välittäjällä ensi viikolla, vanha välittäjä ei pitänyt yleisesittelyjä ollenkaan, meillä ei ole käynyt katsomassa kuin kaksi pariskuntaa vasta vaikka asunto on ollut myynnissä kaksi kuukautta.

Lähinnä mietin, kiinnittääkö moni huomiota seuraaviin seikkoihin:

- unikkoverhoja monessa ikkunassa

- kissan " vessa" ja ruoka-astiat näkyvillä

- ei viherkasveja

- vauvan tavaroita näkyvillä

- huonokuntoisia huonekaluja

- ei juurikaan tekstiilejä, vain yksi matto lattialla

- epäsopivat verhot

Muuten asunto on kalustettu ja siisti, myöskin erittäin hyväkuntoinen.

Olen erittäin kiitollinen asiallisista mutta rehellisistä vastauksista

Kommentit (5)

- hyväkuntoisissa seinissä ja kaakeleissa yms. sinistä väriä - ärsyttää ruveta remppaamaan vasta laitettua kotia

- paljon kaakelia ja kiveä - liian kovia ja kaikuvia pintoja

- huonosti suunniteltu keittiö, esim. ei laskutilaa lieden molemmin puolin

- keittiöstä ei puhe- ja näköyhteyttä olohuoneeseen

- kaameat näkymät ikkunoista - ei minkään sorttista näköalaa tai pelkkiä puskien juuria (siksi inhoan omakotitaloja)

- epämiellyttävä haju

Sisustukseen en juuri kiinnitä huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja vaikka asunto oli aika täyteen ahdettu krääsää niin ostimme silti asunnon sillä näin myös kaiken sen krääsän keskeltä sen varsinaisen asunnon.

Joillakin ihmisillä on kyky näkeä asunnon asuntona, ihan siitä huolimatta miten nykyinen asukas on sen kalustanut.

Mutta ehkä esittelyjen ajaksi nappaisin kissat mukaan ja korjaisin kissojen ruokakipot ja etenkin vessat pois. Vaikka olis miten siisti kissanvessa, niin monet (ei-kissaihmiset) kammoksuu niitä.

miten ikkunat on huoneissa (pakko nyt valittaa!!).

Kävimme juuri katsomassa valmistuvaa asuntoamme. Olimme saaneet sinnepäin-pohjapiirustukset ja toki meillä on oikeus perua kaupat (mitä emme kuitenkaan varmaan tee).

Sellainen juttu mihin pahasti petyin, vaikka pikkuasia onkin, oli se kun huoneiden ikkunat oli sijoitettu seinän reunaan, niin että esim verhoja ei voisi laitta ikkunan molemmille puolille.

En käsitä miksei niitä ikkunoita oltu voitu laittaa keskelle seinää kuten mielestäni normaalia olisi.

Lisäksi toisessa makuuhuoneessa meni sellainen kotelo (jonka sisällä putkia tj) seinän reunassa suoraan ikkunan yläpuolella puoliski, niin, että verhokiskoja ei saa laitettua kuin vain puolen ikkunan päälle.

Todella kauniisti saa taas verhot laitettu..huoh.

Sori valitus ja tiedän että on pikkujuttu (paitsi minulle).

ja tietysti riippuen siitä sijaitseeko asunto kerros, rivi tai omakotitalossa että millaiset tulevat rempat(siis koko yhtiöön) ja muu asunnon kunto esim sähköt ja putkitukset. yms koska haluan asunnon jonka voin kauttaaltaan rempata, valmiit ratkaisut eivät ole koskaan olleen minulle sopivia!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat