Vierailija

Kommentit (13)

Kyllä mulla menee tavarat kaupaksi, mutta ovatkin ihan selkeästi kesäkamaa. Niitä olisi aika turhaa kaupitella talvella.

Minuakin ottaa välillä päähän nämä ostajat jotka eivät ilmoittele mitään. Kerran oli yksi ostaja, ei ilmoittanut mitää, maksoi kyllä kiltisti huutonsa aika ripeästikin. Mutta ei antanut mitään palautettakaan. En viittinyt kauheasti hoputella palautteen kanssa, mutta olishan se ollut kiva tietää että saapuiko tavara edes perille.

aina ennenkuin huudan. Pettymyksiä ei ole vielä ollut, paitsi ostajapuolella. Tykkään saada ripeästi paketin matkaan ja pitää toisen tilanteen tasalla. Viimeisin ostaja ei ilmoittanut mitään. Laitoin tilinumeron, ja viikon päästä ilmoitin, että kauppa peruttu, ei ole kuulunut mitään. No silloin hän ilmoitti, että on kyllä maksettu silloin ja silloin. Eikä ollut mitään ilmoittanut. Ja näkyi meilläkin se maksu vasta sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä olen pari viimeistä kertaa. Toisessa vaatteessa oli reikiä mitä myyjä ei maininnut ja toisen toimitus (eri myyjä) kesti puoli toista kuukautta! Sitä ennen ehdin laittaa muutaman sähköpostin ja tekstiviestin... muuten ollut hyviä kokemuksia, harmittaa vaan tällaiset ikävät jutut eikä tee enää niin edes mieli tehdä kauppoja siellä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat