Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Huusin n. kuukausi sitten Englannin Ebaystä kaksi kohdetta. Maksoin heti. Ensin ostaja väitti, ettei ole saanut maksuani ja antoi sen alertin molemmista kohteista. Myyjä myös väitti kohteissa, että vastaa viesteihin 24 tunnin sisällä. Kissan vitut, vastausta ei tullut, poisti kuitenkin alertit, kun laitoin hänelle viestiä, että kohteet on maksettu. Myyjä sitten vastasi yhteen viestiini, jonka laitoin aikaisemmin tällä viikolla ja vastaus oli, että tuotteet on positettu viime viikolla, ei sanonut päivää tms. ja ne on lähetetty lentopostina, joten niiden olisi pitänyt olla tällä viikolla perillä, jos ne on oikeasti lähetetty viime viikolla. Tänään, kun olisin laittanut myyjälle uudestaan viestiä, huomasin, että myyjä ei ole enää rekistöröitynyt käyttäjä. Hänellä oli pelkästään kolme negaa ja yksi neutr. loput olivat pos. Onenksi summa ei ollut mikään iso, 12 Puntaa, mutta kyllä tuo vituttaa ja rankasti. Oli nimittäin jo neljäs englantilainen ebay myyjä, joka on kusettanut mua.

Kommentit (3)

Nuokin oli kaksi Teletappi hahmoa. Ja kyllä mä olen tähän mennessä luottanut ihmisiin, varsinkin jos on kunnon palautteet. Ja nuo muut kohteet, mitä ei ole koskaan saapunut ovat olleet alle 17 Punnan arvoisia (posteineen päivineen). Rekistöröidyin ebayhin kolmisen vuotta sitten ja olen tähän mennessä huutanut pelkästään jenkkien, saksan ja ranskan ebaystä ja mitään ongelmia ei ole ollut. Aikaisemmin en ole huutanut englannista mitään. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat