Vierailija

Oltiin eilen kaverin luona lapsen kanssa ja sovittiin ettei hän siellä sitten juo paljoa. No ei juonut " kuin" 7 lonkkua ja kaljaa päälle.

Sit sovittiin et tänään ei ota mitään ja kun tultiin kotiin niinjohan taas maistui pieni korjaussarja...eli otti siinä pari lonkkua. Mä repesin ihan täysin!

Minkä takia se on aina mies joka voi ottaa sen jälkeen kun lapsi syntyi? Poika on kohta vuoden ja kyllä mullekkin joskus maistuisi muutama siideri. Missään en ole käynyt sen jälkeen kun tulin raskaaksi. Nyt kun imetyskin on loppu niin kyllä joskus tekis mieli ottaa mut enhän mä voi jos mies ottaa niin toisen vanhemmista pitää olla selvä.

Miten se onkin aina " itsestäänselvyys" et jos jompikumpi saa ottaa niin se on AINA mies?

Mä olen myös aikuinen ihminen joka myöskin joskus haluaisi rentoutua muutaman siiderin kanssa sen jälkeen kun poika on mennyt nukkumaan.

Mutta ei. Musta on tullut se mäkättävä vaimo joka nalkuttaa toisen juomisesta, koska pää ei enää kestä sitä et mies saa muutenkin tehdä kaikkea mitä mä en. Esim. miten miehellä on oikeus lähteä vähän tuulettamaan ajatuksiaan kaverin luo jos meillä on riita?

En mäkään voi poikaa jättää ja pistää ovea kiinni ja lähteä. Miehelle se on niin helppoa.

Ei musta mitään absolutistia tullut vaikka äiti tulikin. Ja en todella aikaisemminkaan ottanut kuin muutaman kerran vuodessa juhlapäivinä...

Mun mielestä olis vaan reilua että kun kerran YHDESSÄ ollaan lapsi MEILLE saatu niin sitten YHDESSÄ myös anettaisiin MOLEMMILLE rentouttavaa aikaa..en halua olla ikävä ihminen joka vaan valittaa mut en halua AINA olla se joka hoitaa lasta kun mies RENTOUTUU....

Kommentit (5)

Turhaa jeesustelua ajatella, että en noi ottaa, jos lapselle vaikka tapahtuu jotakin. Ota se siideri tai kaksi ja ala elää elämääsi taas.

jotenkin kummasti se tahtoo äiti olla joka huolehtii lapsista 24/7, kun taas mies voi ottaa rennosti ja nauttia alkoholia tai lähteä omiin menoihinsa kun vain siltä tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ottanut tässä viime aikoina niin jopa 2 siideriä nukuttaa niin kovasti että haluaisin nukkua yön rauhassa... Poika kuitenkin herää 3-5 kertaa yössä ja minä olen se joka hänet uudelleen nukuttaa. Eli jos saisinkin olla sen jälkeen rauhassa aamuun asti niin todellakin ottaisin ne situkat!

Mutta ei, mies vetää sen six packin ja ei varmaankaan herää yöllä...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat