Vierailija

Tulin just lomalle saudeista, ja ystävätär kertoi tästä palstasta ja että täällä on aina joku muuttamasa nuorikoksi saudeihn. No sinne vaan.

FAKTAA: Olen työskennellyt siellä 3 vuotta sairaalassa, ja se maailma on ihan jotain muuta kuin Suomessa.

Ensinnäkin en koskaan voi kulkea kaupungilla nilkat, ranteet tai hiukset näkyvillä.

Kesähelteelläkin käytettävä kaapua, työssä saamme käyttää pitkiä housuja kunhan yläosa on reiteen asti, päässä saame pitää ohutta huivia.

Aurinkoa ei oteta rannalla., kuten rantalomilla. Asun suljetulla alueella, eli voimme omalla altaalla otta aurinkoa, mutta esim jos lähdemme kuntolenkille on ehdottomasti oltava pitkät housut, pitkähihainen paita ja huivi.... ja asteita 40...

ETTÄ, se siitä ihanuudesta.

Olen tutustunut (=tavannnut, ja aina mies läsanä) muutamia Suomalaisia äitejä jotka käyvät neuvolapalveluissa, en kadehdi.

Kyllä se on niin toisenlainen maailma että kannattaa kyllä miettiä moneen kertaan.

Totuus on että mitä rikkaampi perhe, sitä sidotumpi on vaimo.

Perhettä ei saa häpäistä millään tavalla, jo se että on ulkomaalainen yritetään tavallaan salata vaikka hyväksytään.

Saudeissa on tosin nykyisin perheitä jotka ovat asuneet jenkeissä ja heillä on aikalailla erilaiset tavat, usein ökyrikkaita, useita vaimoja, huumediilereitä jne.

ON TÄMÄ IHMINEN SITTEN TOSISSAAN TAI EI NIIN kaikille sanoisin että MIETTIKÄÄ !!!!

Itse olen siellä vain ja ainoastaan hyvän palkan takia/ SUOMALAINEN on vaikka aidan seipäänä jne. saanpa asunnon maksettua. Suomessa hoitsuna en saisi edes kai asuntolainaa.

Palkkani on noin 4x se mitä ehkä Suomessa saisin jos tekisin vuorotyötä, Saudeissa teen 5 pv viikko 8-16.

Että kyllä tähän rahaan jaksaa kaapuja käyttää, silloin kun se on vapaaehtoista.

Kommentit (3)

Mutta ollaan suom alaisia kaikki ja asuimme isolla suljetulla alueella ja oli oma uimaranta. Ostoksille laitoin kaavun päälle ja huivi mukaan, jota käytin, jos uskontopoliisi näkyi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat