Seuraa 

Kun olen lukenut täällä näitä keskusteuja niin osa on tiennyt oliko vauva tyttö vai poika. Mistä sen olette saaneet tietoon? Oletteko kysyneet vai onko se kerrottu? Itse olen saanut kaksi keskenmenoa ja kummallakaan kerralla en tiennyt oliko vauva tyttö vai poika. Ja minulle on tehty kaavinta molemmissa.

Kommentit (5)

Minulla oli keskeytynyt keskenmeno viime elokuussa. Ultrassa havaittiin, ettei sikiö enää elänyt ja koko vastasi noin 13 viikkoista.

Synnytys käynnistettiin sairaalassa lääkkeiden avulla. Kun sikiö oli syntynyt, sain pidellä häntä hetken sylissäni. Sen verran tutkin tuota pientä (10-12cm) ihmisalkua, että totesin hänet melkoisella varmuudella pojaksi, vaikka suurennuslasiahan siinä oikeastaan olisi tarvittu...

Myöhemmin patologin lausunto vahvisti havaintoni oikeaksi; kyseessä siis poikasikiö.

todella vahvat poikatuntemukset koko alku raskauden tuonne rv6-7saakka, jolloin ne oireetkin sitten lopahtivat, jotenkin tuntui että jotain olisi tapahtunut silloin, vaikka sitä toivoikin kaiken olevan hyvin. Ihmiset sanoivat minulle että ole tyytyväinen kun pahaolo hellitti, ja kun ekaa kertaa oli raskaana eihän sitä tiennyt mikä olisi normaalia ja mikä ei.

vauva2006

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Gynekologi sanoi ultrassa löytyneen kehityshäiriön olevan yleisempi poikasikiöillä ja epäili pojaksi mutta meillä vielä edessä kromosomitutkimuksen tulokset sekä patologin lausunto ja näistä sukupuoli selviää.

Ei sinänsä, että sitä oikeastaan haluisin edes tietää. Ehkä en haluasisi edes konkretisoida asiaa niin tarkasti... Voi olla että sukupuoli on tutkimustulosten kannalta tässä tapauksessa kuitenkin oleellinen ja siksi ehkä saan sen tietää siltikin.

Tosin häpyhuulet olivat niin turvoksissa, että hetken mietin onkohan se sittenkin poika. Vauva meni patologille tutkittavaksi, yritettiin selvittää keskenmenon syytä. Jälkitarkastuksessa lääkäri luki patologin lausunnon ja siinä vielä varmistui, että tyttö oli.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat