Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tätä keksin kysyä, kun juttelin serkkuni kanssa. Hänellä on ainoastaan suomalaisia ystäviä. Asuu pienellä paikkakunnalla. Mä asun ulkomailla aika isossa kaupungissa. Mulla on hyviä ystäviä/kavereits, jotka ovat syntyneet

- Puolassa

- Unkarissa

- Iranissa

- Kreikassa

- Kiinassa

- Ruotsissa

- Slovakiassa

- Libanonissa

- Kosovossa

Taidan olla kansainvälinen, vai ?

Kommentit (17)

tuttavapiiriini kuuluu ihmisiä venäjältä, virosta, ruotsista, saksasta, englannista, nepalista, vietnamista ja ghanasta.

Tekeekö se sitten MINUSTA kansainvälisen? Enpä usko. Ihan perussuomalaista elämää vietän... Mikä muuten teidän mielestä tekee ihmisestä kansainvälisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

englanti

irlanti

hollanti

pakistan

usa

kanada

etiopia

turkmenistan

ruotsi

itävalta

ranska

ainakin....

olen töissä paikassa jossa tapaa paljon muita kansallisuuksia

Mutta useita tuttuja Enkuista, Ruotsista, Tanskasta, Ranskasta, Hollanista ja Italiasta monta tuttua, Portugalista. Sitten lähi-idästä Israelista monta tuttua, Libanonista samten montakin tuttua ja yksi Jordaniasta.

Sitten Pakistanista, Kiinasta, Hong-Kongista muutama.

Usa:sta. Afrikasta Nigeriasta, Ghanasta, Egyptistä ja Guineasta. Tunisiasta ja joku Marokosta.

Sitten muitakin on tavattu vuosia ulkomailla asuessa, mutta eipä tule nyt mieleen.

ystäviä seuraavista maista:

ruotsi

englanti

usa

kap verde

gambia

kosovo

nigeria

somalia

kenia

hollanti

espanja

togo

ruanda

venäjä

...ainakin nämä...

italialaisia, norjalainen, intialainen, tanskalainen ja venäläinen. Nämä asuvat Suomessa.

Lisäksi kavereita Espanjassa ja Meksikossa (siis ko maalaisia).

Mullaki on paljon ulkomaalaisia kavereita.

Suomalaisia, ruotsialaisia, venäläisiä, pakistanilaisia, turkkilaisia, chileläisiä ja on varmaan muistaki maista mut ei tuu nyt mieleen.

No, on sentään yksi virolainen ja kanadalainen löytyy. Niidenkin kanssa olen vähän tekemisissä. Silloin kun asuin ulkomailla, hengasin pohjoismaalaisten, irkkujen ja vähän muittenkin kanssa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat