Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mulla on jo viikon vihlonut ja nipistellyt alavatsaa. Menkat toista päivää myöhässä. Olen hulluuksissani tehnyt jo 2 raskaustestiä, molemmat negoja. Muita oireita on väsymys, pahoinvointi, ruoka himot, päänsärky, hieman aristavat rinnat.

Minulla on vaikea pms, mutta tuntuu kuin nämä voisivat olla raskauden oireet. Mutta kun testit näyttää negaa, pelkään kuollakseni että tämä on jotain muuta vakavaa. Lääkäriin pääsen vasta maanantaina koska päivystyksessämme on joku nuori kokematon keikkalääkäri ja tuntuu todella vaikealle hänelle mennä. Sairaalamme laboratoriokin on kiinni.

Mitä teen?

Kuumetta ei ole, oksentanut en ole, etova olo vain, helpottaa joksikin aikaa kun syön jotain.

Pelottaa ja ahistaa=(

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tein tosiaan nuo kaksi testiä minäkin (uni-step) ja näyttivät negaa. Jäin siis odottelemaan menkkoja ja kun ei viikkoon olleet alkaneet tein positiivisen testin!!

Itselläni on menkat olleet myöhässä hormoonihäiriön vuoksi parikin kertaa (ei stressiä eikä muutakaan järkisyytä tuohon..kuukautiset menivät vain sekaisin).

Pahoinvointia ym. olen tuntenut sappikivien takia ja tätäkin luulin raskauden oireiksi mutta ei...

Eiköhän tuohon kuukautisten myöhästymiseen voi olla montakin syytä, esim. onko sinulla stressiä/työuupumusta?

Ei mulla tällästä oo koskaan aiemmin ollu, paitti sillon kun oon ollu raskaana, olin melkein varma että testi ois positiivinen, mutta hämmennyin kun ei ollukaan, että mitä kummaa tämä sitten on.

Luulis kai nuo testit kuitenkin olevan melko varmoja.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat