Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen nuori nainen ja meillä on avomieheni kanssa 2v. tyttö. Olemme seurustelleet miehen kanssa 5v. ja olen varmaan 4v. ollut ihastunut toiseen mieheen. Mutta en todellakaan ole juuri yrtiiänyt mitään enkä kertonut asiasta kellekään.

Mies on hyvin komea ja ihastuutva persoona ja hänkin on seurustellut saman verran omalla tahollaan. Mutta hän on minua nuorempi, hyvin menemä ja tiedän että hän on pettänyt tyttöystäväänsä. Joten ei todellakaan sovi meidän elämään. Nään häntä hyvin harvoin, mutta taas nyt jussina näin ja olen taas ihan ihastunut häneen, en voi muuta ajatella.

Rakastan (kait) miestänio, enkä muihin miehiin näin ihastele. Ja vaikka kuinka järjellä ajaeetelen asiaa ja päätän että en mieti häntä, mutta jotenkaan en vaan pysty.

Tntuu pahalta, kun ihan kuin hänestä olisi tullut " pakkomielle" ja jokainen kohteliaisuus ym. tuntuu minusta todlela hyvältä.

Onko kellään kokemuksia, miten ihmeessä unohdan hänet?

Kommentit (3)

ja olla ottamatta liian vakavasti. Tiedän kyllä kokemuksesta ettei se ole helppoa, tunne on ihana mutta samalla kamala. Ette näe kovin usein, sekin auttaa.

Voit kokeilla kuvitella mielessäsi miten pääsisitte viimein olemaan yhdessä, ja miten mies sen jälkeen ei piittaisi sinusta tippaakaan, toistele sitä mielessäsi usein, se voi vähän viilentää...

Oiskin kivaa, kun silloin kun vaan näkisin hänet (ehkä 4kr/vuosi) aattelisin häntä, mutta kun aattelen myös muulloin, ainakin silloin kun olen nähnyt hänet. Toisaalta taas, kun nyt näin hänet, ei mahassa enää " pyörähdellyt" samalla tavalla, että ehkä tästä on tullut vaan tapa, millä viihdytän itseänoi tavallisessa arkipäivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat