Vierailija

mun mies..oikea kusipäitten kuningas!!!

Piti olla koko juhannus kotona yhdesä, mutta mitä tekee mies??lähtee baariin ja mä jään lasten kanssa kotia. Näitä on ollu ennenkin ja musta alkaa nyt ihan oikeesti oikeasti tuntua siltä, että se ei vaan pysty olla juomatta. Vähän aikaa sitten puhuttiin asiasta ja lupasi että tällasia ei enää tule, ja sanoin että jos ei lopeta juomista niin otan lapset kainaloon ja häivyn sitten saa ryypätä niin paljon ku jaksaa..joten ei kai se auta ku alkaa pakkaamaa. On ainakin ukolla miettimistä aamulla..

Ja jos ei asuntolainaa olis niin yhtään en miettis.. VITTU että vituttaa. Johonkin oli pakko purkaa...

Kommentit (15)

en toki sitä luulekkaan/haluakkaan että koko juominen loppuu, mutta kolmekymppisenä pitäis jo osata ottaa kohtuudella ja kantaa vastuunsa. Täytyy taas keskustella ja kattoa

mietin just että kuin sopisi mun ex:n tuo ilmaus " teinikalsarikänni" . erottiin just. koko melkein kaksikymmentä vuotiaan liiton läpi mies siis joi liki joka ilta noin sixbakin kaljaa. paitsi tietenkin viikonloppuisin ja juhlapyhina astui kuvaan aina viini ja muut mukavuudet. eli arki-illat vain tissuttelua kaljan kanssa mutta vapailla sitten kunnon örvellykset. eikä siis juomatahti mihinkään hiipunut vaikka ikää tuli. nyt erotessamme oli liki 50v.

kaikki ystäväpariskunnat oli jo entisiä syystä että jokaisilla tapaamisilla, kaikissa juhlissa mun mies oli se joka veti nakit silmille. että oksettaa näin jälkikäteenkin. onnellinen se nainen joka hänet ristikseen sai!

eli ei ne totisesti muutu! ainakaan jos eivät sitä itse halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

baariin lähti vasta tänään klo 11 ja tuli just takaisin..

Ei todellakaan ole väkivaltainen ei selvinpäin eikä kännis, pointti on siinä että ei osaa ottaa on aina kaato kunnos. Kai se vähän säikähti tai tajusi tilanteensa kun tuli näin pian takaisin, mutta pohjalla on tosiaan se, että juo paljon ja tästä käytiin keskustelu ja mies tietää että en ala elämään liitossa jossa kaljaa juodaan 2-3 kertaa viikossa. Itse en juo juuri koskaan ja tietää että en voi hyväksyä. Pakkaamaan en ehtinyt ku tuli niin pian takaisin, ehkä kuitenkin vielä käydään aamulla keskustelut..en mä tiedä rakastan niin paljon ja on todella hyvä isä, mutta tuo juominen mä en vaan jaksa..

persnettoa tuli, mutta kummasti jaksaa kun ei tarvi siinä päihdehelvetissä elää. Samoin " oirein" alkoi meilläkin silloin ja asiat vaan paheni eikä mun varoitteluja otettu kuuleviin korviin. Ensimmäisen varoituksen jälkeen kypsyttelin päätöstä puolitoista vuotta kunnes tein lopullisen siirron. Eikä kaduta yhtään.

Asioilla on tapana järjestyä, jaksamista!

ku ei se kumminkaan muutu. Muuten niin hyvä mies ja lapsille ihana isä, mutta juomista en jaksa. Ei kai se muu auta, oon niin surullinen.

T:ap

Kertoi että siellä odottaa kivat kasoistytöt seuraa (siis ei mitään seksiseuraa). Mies lupasi harkita asiaa ja kysyi mielipidettäni.

Sydän pomppailen, mutta rauhallisena sanoin, että mene vain jos haluat, ja mies siihen vastasi, että tuskin menen, laitetaan mielummin jotain syötävää :)

Sori oli pakko kirjoittaa, että joskus näinkin..

Toivottavasti miehesi osaa lopettaa! Tai että sinä pääset parempii kuvioihin lastesi kanssa!

Olen itse mies ja toivon, että saatte puhuttua asiat kuntoon ja miehesi jättävän jo ne teinikalsarikännit taakseen. Älä kuitenkaan elä siinä harhaluulossa, että miehesi lopettaisi alkon kokonaan. Zemiä.

Ja lähtikö sinne baariin juhannuspäivän iltana vai jo torstaina - silläkin on merkitystä. Jos vielä nyt yöllä palaa kotiin niin on sitä huonomminkin joillakuilla muilla....

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat