Vierailija

Miten sait tietää?

Miksi epäilit?

T: yksi epäilevä :(

Kommentit (22)

Vaan siinä, että teki niin vaikka tiesi loukkaavansa minua.

Ja siinä, että jätti kertomatta.

Ja siinä, että valehteli.

Ja siinä, että syytti minua vaikka oli itse toiminut väärin.

Minulle on tuossa vaiheessa aivan sama käykö muna pillussa vai ei, jos mies valehtelee ja loukkaa tahallaan se on paljon pahempaa kuin joku kännipano.

7

Eihän yhdessä saunominen tarkoita seksiä. Minäkin (mies) olen saunonut naisten kanssa ilman panoa. Myös miesten kanssa saunoessani panot ovat viimeisenä mielessä. Herää ennen kuin potkit kelpomiehen pihalle " moisesta rikkeestä" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Joskus sitten on kivaa saada haastetta ja vierasta lihaa, katsella miten erilaisia naiset on ja sitä rataa. Jos mies on pettääkseen hän pettää, vaikka vaimo antaisi edestä ja takaa niin usein kuin vain kehtaa pukille nousta.

kun aloin epäilee kysyin suoraa pettääkö vastaus oli ei! sitten tuli reissuja, baarit kiinnosti enemmän puhelin lasku kasvo, oli ihme vuoroi töissä ja kerran kun uudesta kysyin onko toista naista vastaus oli joo mä käyn huorissa!!! olisi siis pitänyt uskoa... suhdetta kesti 3kk kuin jäi kiinni eikä sillonkaan meinannu myöntää!! vaikka aika yleisesti liikku kyseisen naisen kanssa!!!

eli riksuun terveisiä!!!

Se kesti jotain 2 vuotta. Miehen kihlattu sai jostain tietää, mutta ei jättänyt tätä koska oli paksuna... edelleen ovat yhdessä joni reilu 1v

Joskus sitten on kivaa saada haastetta ja vierasta lihaa, katsella miten erilaisia naiset on ja sitä rataa. Jos mies on pettääkseen hän pettää, vaikka vaimo antaisi edestä ja takaa niin usein kuin vain kehtaa pukille nousta.

silti piti PITKÄÄ suhdetta yllä. Kusetti sitä toistakin. Epämääräisiä puhelinsoittoja, ikuisuuksia kestäviä roskapussinvientejä, omituisia reissuja, ärtyneempi, ylitöitä. Enkä silti olisi ollut koskaan varma ellei toinen nainen olisi käräyttänyt.

Tasan vuosi sitten miehen ystävä (nainen) oli meillä juhannuksen vietossa. Illalla minä menin nukkumaan ja mies jäi kaverinsa kanssa pihalle juomaan. Aamuyöllä menin pihasaunaamme katsomaan kun miestä ei kuulunut takaisin. Kuulin oven takaa heidän äänensä, he olivat yhdessä saunomassa. Menin jonkinlaiseen shokkiin enkä osannut tehdä mitään. Seisoin hiljaa oven takana heidän vaatteittensa keskellä ja lähdin sitten hiljaa sisälle. En maininnut näkemästäni/kuulemastani mitään miehelle vaan odotin josko hän kertoisi totuuden. (Olin yllättynyt miten tyyni pystyin olemaan, en itkenyt kertaakaan miehen nähden!)

Kun totuutta ei pariin kuukauteen kuulunut, aloin vihjailemaan aiheesta, mutta sekään ei tuottanut tulosta. Lopulta sitten pamautin päin naamaa tietäväni mitä juhannuksena tapahtui. Mies selitteli kaikkea mahdollista, ei muka muista illasta mitään eikä tiennyt että en hyväksy heidän yhteissaunomistaan vaikka ennen nukkumaanmenoa olin vielä erikseen pyytänyt ettei mies menisi saunaan naisen kanssa. (naisenvaisto kai varoitti jo tuossa vaiheessa) Selityksiä tosiaan piisasi jos jonkinlaista, mutta selväksi tuli ainakin että minä olen vainoharhainen nipottaja yms. (sanotaan nyt vielä että koskaan aiemmin ei ole tullut kummallekaan mieleenkään ehdottaa yhteissaunomista vaikka ovat tunteneet toisensa 20 vuotta, mutta yhtäkkiä sitten tuona iltana se olikin ihan luonnollista...)

Sinä iltana kun tuo paljastui, mies puhui aiheesta kanssani minun vaatimuksestani. Mutta sen jälkeen aiheesta ei ole saanut puhua tai mies suuttu ja rasittuu ja masentuu ja vaikka mitä.

Mielestäni olen nyt yrittänyt riittävästi, enkä oikein näe enää mitään muuta vaihtoehtoa kuin erota. Meillä on lapsia ja tunnen huonoa omaatuntoa heidän takiaan, mutta toisaalta olisi kai kohtuutonta vaatia minua jatkamaan tällaista suhdetta jossa toinen pettää, syyttää minua vainoharhaisuudesta kun kerron totuuden ja sitten vielä kieltäytyy puhumasta??

Tulipas pitkä selostus, heidän " vuosipäivänsä" on selvästi nostanut tunteet taas pintaan... :´(

kysyin mtä tapahtui..

kerran kännissä sanoi että tanssitti jotain naista ja mieli olisi tehnyt muttei sit ryhtynyt mihinkään.. tosi vaikee uskoo kun ei " muista" mitä on tapahtunut.

vitutta kun ei voi suoraan sanoa! ja soittoja ja takstareita jotka epäillyttää..

mutta ei voi tunnustaa!

t: ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat