Vierailija

Voi vittu, anteeksi vaan.

Meillä tuli riitaa mieheni kanssa eräästä harrastuksestani (ihan normaali). Aiemmin on ollut ok, että käyn harrastuksessani päivittäin, vie aikaa noin 1-2 h. Mies on sitten hoitanut vauvan (vajaa 10 kk) iltapesut. Nyt, kun sitten harrastukseni veisi noin 15 min enemmän, mies sanoi, että hän ei hoida enää iltapesuja (minä siis hoidan kaiken muun ja teen lisäksi päivittäin 6-8 h töitä kotoa käsin (silloin lastenhoitaja)). Hän haluaa omaa aikaa, kun minullahan on joka ilta omaa aikaa, jos hän hoitaa iltapesut+nukuttamisen. Tämä minun oma aikani on siis sitä, että tyhjentelen tiskikoneen, pesen pyykkiä, lajittelen pyykkiä, imuroin... Näitä en nimittäin päivällä ehdi tehdä, koska teen töitä. Mies kyllä yrittäjänä tekee pitkää työpäivää, noin 6-17 (ja monesti myöhempäänkin), mutta asenne...

Luulin tuntevani mieheni... :(

Kommentit (8)

Kiitos edelliselle posiitisesta kommentista.

On mahdollista ja tästä lähtien täytyykin varmaan niin tehdä.

Lähinnä nyt sen takia olen kiukustunut, kun lähes ainoat hetket hänellä lapsen kanssa vuorokaudessa on nuo iltapesut. Kun minä hoidan ne, lapsella+isällä ei ole yhteistä aikaa ikinä. Ja ei se mitään, voin minä vielä enemmänkin tinkiä omasta ajastani. Siis siitä harrastuksesta. Se vaan meinaa sitä, että pää hajoaa, kun olen kotona 24/7 (kun siis teen töitä kotona). Ihan totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

...ja oma hevonen on kyseessä, joka pakko hoitaa. Yhdessä ollaan se hommattu ja yhdessä omistetaan. Aiemmin ollut ok ja mies tietää, että " pimahdan" , jos en pääse pois neljän seinän sisältä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat