Vierailija

Sivut

Kommentit (42)

pariskuntaa, jossa on sovittu, että mikäli toinen osapuoli tekee syrjähypyn, siitä ei kerrota. Eli periaatteella " tieto lisää tuskaa" . Miksi jonkun ulkopuolisen pitäisi tulla heidän soppaansa hämmentämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllä varmasti joillakin (huom! ei kaikilla) vaisto sanoo, että jokin on huonosti. Mutta aika ennustaja saa olla, mikäli vaisto kertoo että se " jokin" on sitä, että mies pettää, panee ilman kortsua ja sillä naisella on klamydia! Mitä hyötyä sinusta siitä on, jos vaisto sanoo että nyt on jokin vialla? Et tiedä johtuuko se miehen työhuolista, pettämisestä, salaisista peliveloista, miehen tekemästä murhasta, vai mistä. Mieheltä on ihan turha kysyä, sillä koko pettäminenhän perustuu valehteluun. Jotkut ovat taitavampia kuin toiset.

Mistä luulet johtuvan, että aina joskus paljastuu miehiä joilla on 2 vaimoa eri maissa? Ovatko nuo naiset täysin aivokuolleita kun heidän vaistonsa ei ole tästä kertonut?

Uskotko sinä tosissasi, että minä halusin pitää kulissit pystyssä silläkin uhalla, että saatan saada tappavan taudin? Miksi tekisin niin? (voin kertoa että ex-mieheni ei todellakaan ollut varakas, joten se ei ainakaan voinut olla syynä) Miten olisin voinut tarttua tähän ongelmaan ja ratkaista sen? Jättää mies (lasten isä) koska vaisto sanoi että jokin on eri tavalla kuin ennen? Minä uskoin kun mies kertoi työstressistä.

Minusta on pöyristyttävää, että ihmiset joilla on elämänkokemusta, eivät silti omaa minkäänlaista sympatiaa heikommilla olevia kohtaan, eikä heillä ole kykyä asettua toisen asemaan ja auttaa.

t: se helvetin katkera nainen

P. S. Minä käräytän tästä lähtien jokaisen tapaamani petturin, jotta kukaan ei joudu kokemaan samaa kuin minä! Halusi puoliso tietää tai ei.

Vastaukseni on tämä: On aivan turha puhua sellaista potaskaa, etteikö perheen sisällä asiaa osata vaistota, siihen tarttua tai ratkaista. Älä tule minulle sanomaan, etteikö ihmisellä ole kykyä vaistota puolisostaan, ettei kaikki ole kondiksessa. Sitä tarkoitin. Oletan ja tiedä, että asiat vaistotaan, niihin voidaan ottaa kantaa, ja asioita voi korjata ihan perheen sisällä, ilman, että itse pistän nenäni toisen perheen pettämisiin ja eroamisiin. Meillä ihmisillä on intuitio ja vaisto. On pöyristyttävää, jos ihmiselle tulee ikävuosia, mutta hänen elämänkokemuksensa ei kypsy huomaamaan edes muutoksia läheisimmässä ihmisessä, miehessään.

on pari kuukautta touhunnut yhden naisen kanssa. Ystäväni työkaverit

tiesivät , samoin miehen kaverit , tuntui että kaikki muut paitsi tämä sinisilmäinen ystäväni. Pienellä paikkakunnalla kun kaikki tosiaan tietävät

kun ei ole kuin pari ravintolaa ja kaikki tuntee kaikki.

En olisi voinut olla kertomatta. No , tästä kriisistä he selvisivät, siitä on

nyt muutama vuosi aikaa. Mutta... nyt on mies jäänyt kiinni vähän vakavammasta ja pidempään jatkuneesta jutusta. Ero taitaa tulla,

mutta parempi niin. Mies on oikea limanuljaska

mies jäi pettämisestä kiinni. Pari on eron partaalla.

Miehen kanssa pettänyt nainen on myös perheellinen.

Pitäisikö tämän naisen miehelle ilmoittaa naisensa tekemisistä?

Katkeruutesi on ihan käsin kosketeltavaa...Olen itsekin tullut petetyksi ja muistan ikuisesti sen jääkylmän aallon, joka pyyhkäisi lävitseni, kun asia selvisi. Minunkin mielenterveyteni järkkyi ja kesti kauan, ennen kuin sain itseni koottua. Mutta kuitenkin, olen kanssasi eri linjoilla. Näkökantasi on aika kapea...Et tiedä muiden parisuhteista, et siinä vallitsevista säännöistä ja kirjoittamattomista sopimuksista.

En todellakaan kertoisi. Tiedän useammankin tapauksen, eikä tulisi mieleenikään sekaantua asiaan.

Tämä tilanne voi toki johtua esim. työstressistä.

Aika harva ihminen on selvännäkijä.

Jos epäilet jotain ja mies kieltää, mitä pitäisi ajatella?

Harva pettäjä tunnustaa tekojaan. Ja mistäs saat todisteet pöytään?

Vieraiden asiat ei niin paljoa kiinnosta.

Jos itse olisin petetyn asemassa niin haluaisin tietää. Ja mieluiten niin että joku ystäväni kertoisi minulle että pääsisin pistämään miehen oikein kiemurtelemaan ennenkuin heivaisin sen pihalle.

Se, että parisuhde on siinä kunnossa, että toinen käy vieraissa eikä itse sitä huomaa on voi voi, mutta ei ole minun tehtäväni lyödä nauloja kenenkään arkkuun!

Asuin viikot opiskelujen takia toisella paikkakunnalla ja minulla kyllä oli epäilykseni mieheni uskollisuudesta, muttei hän koskaan mitään myöntänyt, kun suoraan kysyin. Vasta eromme jälkeen sain useammalta taholta kuulla mieheni pettäneen minua, moni tykkäsi asiaa jälkeenpäin kauhistella minulle...

Aika paskamaiselta sekin tuntui, olisi joku kertonut asiasta vielä kun olimme yhdessä tai sitten olisivat pitäneet suunsa kiinni eron jälkeenkin!

Jos se on ko. suhteessa sallittua niin silloinhan se ei muuta mitään.

Jos puoliso ei hyväksy sitä, hänellä on mahdollisuus vaikuttaa tulevaisuuteensa.

Jos puoliso tahtoo pitää kulisseja pystyssä, niin se onnistuu silti.

Mikään ei muutu, paitsi että petetty saa oikean mahdollisuuden tehdä omat valintansa.

Ehkäpä jossain poikkeustapauksessa, mutta periaatteessa ei. Ihan suuruudenhullua kuvitella, että minun pitäisi tehdä ratkaiseva siirto toisetn ihmisten elämässä.

Eli sinusta pettäjällä on oikeus olla jumala, päättää miten omaa puolisoaan kohtelee, pitää tätä varalla samalla kun itse etsii parempaa, tuhlaa toisen elämän omaksi viihdykkeekseen?? Halveksin sinunlaisiasi pelkureita!

t: erittäin katkera nainen joka sairastui vakavasti miehen pettämisen takia ja jolle kukaan ei vaivautunut kertomaan ajoissa koska toisten asioihin ei puututa

Vierailija:

Lainaus:

En tiedä, mikä vimma ulkopuolisilla mammoilla on pyrkiä tekemään " ilmoitus" asiasta. Eikö ko. ihmisellä ole omaa elämää, vai miksi moinen pillupoliisius? Minä en katso velvollisuudekseni tai oikeastaan oikeudekseni mennä tavallaan tuomitsijan asemaan ja lähteä tekemään toisen avioliitosta selvää. Otan liian suuren roolin tuollaisessa tilanteessa. Silloin toimin tavallaan jumalana, vaikutan tuon perheen kohtaloon. Ilman minun väliintuloa heidän oma selvittely menee niinkuin heidän elämässään pitää mennä. Minun ei kuulu leikkiä sankaria ja kuvitella itsestäni moraalisesti ns. kaikkitietävää, sillä me olemme kaikki erehtyväisiä ihmisiä. En ole tosiaan veljeni tai naapuriperheen vartija.

Kyllä, olisin halunnut tietään ennen kuin mies ilmoitti, että muuttaa työkaverinsa kanssa asumaan. Valheellinen perhe-elämä ei mua kiinnosta. Kertokaa siis ihmeessä, jos nykyinen pettää, mutta huom!, jos olette aivan varmoja. Sellaiset " musta tuntuu, että miehelläs voi olla toinen" ei kiinnosta, mutta jos on ihan päivänselvä asia ja todisteet, niin kiitos kertokaa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat