Vierailija

Just tossa katselin vanhoja kirjoituksiani ja jokaisessa on yli 800viestiä, luettu ainakin 2000kertaa. :)

Turha luulla että paljastan mitä ne on. Ja voin vielä vinkata että aika harvassa lukee että: PROVO.. Sen verran hyvin olen keksinyt. :)

On mullakin elämä ja vilkas mielikuvitus.

Kommentit (16)

haaveena esim. kirjan kirjoittaminen, mutta sääli, että tämmöiset palstat sitten menettää noitten " wanna-be-kirjailijoiden/käsikirjoittajien" takia alkuperäisen käyttötarkoituksensa jonkinlaisena sosiaalisena kohtaamispaikkana.

Olet sinäkin tyhmä kun tulet tänne tuollasta hehkuttamaan. Kyllä taas saa typerämpää ihmistä hakea, idiootti kehuu ,että on huijannut ihmisiä. Olet varmasti ylpeä!

Ystäväsikin on varmasti iloisia kun ei kanssasi jutellessa tiedä mikä on keksittyä ja mikä totta.

Kai viihdytät kaikkia ihmisiä valheillasi?

Luulet olevasi nokkela... olet tyhmä ja niin typerä ettet itse tajua sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onko sinun elämäsi noin hemmetin vakavaa?

Et tiedä elämästäni mitään, ET MITÄÄN! Et tiedä minusta ja minun ystävistäni, perheestäni, luonteestani ET MISTÄÄN YHTÄÄN MITÄÄN, joten ole hiljaa ja palaa sinne tynnyriin kiitos.

kun ihmisille valehtelulla kehut!

Kehtaisitko kavereillesi sanoa päin naamaa että ette arvaakaan kuinka monta kertaa tänä vuonna olenkaan teitä jutuillani kusettanut?

Hahhaa.... kuka siellä tynnyrissä asuu jos tuollaisesta jotain iloa saa???

Miten ihmeessä se teidän elämään vaikuttaa, jos joku haluaa keksiä satuja ja jopa joissain tapauksissa hauskoja sellaisia???

Mä en tajua näitä provojen-vastustajia ja vielä vähemmän tajuan niitä typeryksiä, jotka käy " ilmottamassa asiattomia viestejä" !! Siis haloooooo... on kyllä pipo tiukalla ja seiväs persiissä näillä tyypeillä.

Jotain ihme moraalinvartijoita yrittävät olla.

Luuletko todella että omassa, OIKEASSA elämässäni valehtelen? täälläkään en ole valehdellut. Se on tyhmä joka uskoo fantasiaa.

Tämä palsta on minulle viihdettä, voin sanoa täällä mitä haluan, " tehdä" kaikkea sitä mitä en oikeassa elämässä.

ÄLÄ TUOMITSE!

keskustelupalstalla voi kysyä lastenhoitoon liittyvistä asioista ta i muista mieltä askarruttavista jutuista. Todellakin otan tosissani jos joku kysyy apua imetyksen lopettamiseen tai esim. parisuuhteessa oleviin ongelmiin. Tänne ihmiset ihan oikeasti purkavat myös pahaa oloaan ja ottavat osaa toisten kärsimyksiin. Myös iloiset aiheet on mukava jakaa.

Ja sitten tulet sinä. Oma elämäsi on niin köyhää, että tulet tänne keksimää tekaistuja juttuja näistä samoista aiheista, ihmisten elämistä, iloista ja suruista. Kerrot juttuja joita ei ole tapahtunut ja saat normaalit ihmiset vastaamaan sinulle.

Oletko provoillu iloisilla asioilla? Kerrotko juttuja joita olisit toivonut tapahtuvan itsellesi?

Vai oletko sairas ja keksit kamalia ja surullisa juttuja?

Saat ihmiset ottamaan osaa asioihisi ja surkuttelemaan tilannettasi joka ei ole totta.

Jos sinulla ihan oikeasti on niitä oikeita kavereita, ole niiden kanssa. Älä tule tänne kuvitteellisen elämäsi kanssa.

Oletpa tyhmä kun et ole tajunnut että suurin osa näistä jutuista on ihan oikeiden ihmisten elämää...

nolaamaan ihmisiä tietyissä tilanteissa, osoittelemaan ja naureskelemaan ilkeästi, kuin että olisivat oikeasti hauskoja. Joo tiedän, huumorintajuja on monenlaisia, mutta mitä se sua kaivelee, jos en provoja arvosta enkä niitä välittäisi lukea? Ja jos mua ei tällä palstalla joku juttu kiinnosta, en todella mitään " asiaton viesti" -hommaa ala lähetellä. Mutta siinä vaiheessa kun se provo on jotain pedofiilihommaa tms., eikö ole ihan hyvä että sen voi joku jutun nähnyt ilmoittaa? Vai saako " hauskojen provojen" nimissä siis kirjoittaa ihan mitä vain sontaa ja se pitäisi sitten muiden vain hyväksyä? Muuten on inisijä tai tiukkapipo...

Ja jos tosiaan iskee usein se halua " keksiä satuja" ja esittää niitä totena, sietäisi hieman huolestua mielenterveydestään tai sitten tosiaan ruveta ihan kunnolla satuilemaan ja yrittää lähestyä kustantajaa tai muuta julkaisevaa tahoa fiktiollaan?

Vierailija:

Lainaus:

Miten ihmeessä se teidän elämään vaikuttaa, jos joku haluaa keksiä satuja ja jopa joissain tapauksissa hauskoja sellaisia???

Mä en tajua näitä provojen-vastustajia ja vielä vähemmän tajuan niitä typeryksiä, jotka käy " ilmottamassa asiattomia viestejä" !! Siis haloooooo... on kyllä pipo tiukalla ja seiväs persiissä näillä tyypeillä.

Jotain ihme moraalinvartijoita yrittävät olla.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat