Vierailija

Oletteko koskaan poihtineet, millaista etuoikeutettujen elämä oikeasti on? Okei, minäpä kerron, satun nimittäin olemaan yksi harvoista valituista. En puhu nyt malleista enkä filmitähdistä, enkä edes musiikin ihmelapsista tai matemaattisista neroista. Puhun ihmisistä, jotka ovat syntyneet kultalusikka suussa - meistä joilla on kaikkea mitä kukaan ikimaailmassa voi toivoa ja jotka pidämme sitä itsestään selvänä.

Kaikkien ystävieni kodeissa on tilaa enemmän kuin riittämiin. Jokaisella on iso huone yksityisine kylpyhuoneineen ja puhelinlinjoineen. Lisäksi meillä on käytössä rajattomasti rahaa ja alkoholijuomia ynnä muuta, mitä nyt kukin sattuu haluamaan. Perheemme ovat harvoin kotona, joten omasta rauhastakaan ei ole pulaa. Me olemme fiksuja, olemme perineet kauniit klassiset piirteet, käytämme fantastisia vaatteita ja osaamme juhlia. Paska sentään vielä haisee, mutta ei sitä juuri huomaa, koska palvelusväki suihkuttaa kylpyhuoneeseen tunnin välien ilmanraikastetta, jota ranskalaiset havuvesitehtaat ovat valmistaneet yksinomaan meidän käyttöömme.

Tämä on ylellistä elämää, mutta jonkunhan sitäkin on elettävä.

Kommentit (6)

Monethan meistä varmaan miettivät, miltä se upporikkaus tuntuisi, myös lapset. Mutta kiva että sinä aikuinen ihminenkin jaoit tämän fantasiakokemuksen kanssamme...

t. Ope

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse asiassa mä en haluaisi rajattomasti rahaa, isoja huoneita jne jne. Tykkään ihan valtavasti elämästäni kun saan tehdä mielekkäitä asioita ja asua 56neliön puutalorivarissa lapseni ja mieheni kanssa. En tule valitsemaan mitään elämässäni vain sen vuoksi, että se olisi luksusta. En halua rikasta miestä tai rahakasta työtä-se ei tuo onnea.

Olen nähnyt vanhempieni ja appivanhempieni kautta edustuselämää ja koen sen itse mielettömän epäaidoksi ja rasittavaksi. Sorry, ei ole mua varten.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat