Vierailija

Heillä, siis miehellä ja exällä on yhteinen lapsi, ja tapaamiset ovat epäsäännöllisiä, usean kerran viikossa kuitenkin..Eli tarkoittaa sitä, että saan 2-3 kertaa viikossa katsella miehen exän hapanta naamaa kun hän ravaa ovellamme. Milloin tuo lasta, milloin hakee, milloin hakee unohtuneita tavaroita..Argh! Lapsen kanssa ei ongelmia, mukava lapsi. Mutta tuo ex - en haluaisi hänen kanssaan ihmeemmin olla tekemisissä ja tämän hetkisessä tilanteessa joudun.

Luultavasti kaikki nyt hyökkäävät kimppuuni sanomalla että mun pitää vaan kestää miehen entinen elämä.

Kommentit (19)

ethän ole tosissas. Jos kaikki noudattais tota niin sit on parempi olla eroomatta. jos on ottanut uuden puolison niin siinä vaiheessa ei vietetä aikaa enää sen eksän kanssa. piste

Se ei nyt vaan mene niin, että otat toisella kierroksella olevan miehen ja oletat häen entisen elämänsä katoavan. Jos miehesi ja exä ovat sopineet tuollaisen kuvion niin ei sun auta kuin se hyväksyä. jos haluat jotain muutosta niin ota miehen kanssa puheeksi. Ehkä sun ei tartte joka kerta mennä ovea avaamaan...

Mun ex-miehen vaimo on nähnyt mut ehkä 4-5 kertaa kymmenen vuoden aikana. Ei luultavasti tunnettaisi toisiamme jos kadulla käveltäisiin. Näinkin voi siis olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

harva se päivä "pysyä pois" omalta oveltaan. En haluaisi edes joutua miettimään moisia. Miehen exällä on myös rasittava tapa tunkea aina melkein sisälle saakka vaikkei olisi syytäkään. Pitääkin ehdottaa miehelle, jospa hän hoitaisi useammin nuo noudot ja viemiset. Ap

Eli mitä enemmän isä ja äiti viettävät aikaa yhdessä, sen parempi.

Onko sinulla jotakin tuota exää vastaan, tunnut suhtautuvan jotenkin vihamielisesti?

alkoi rassaamaan omaa elämäämme (ei vain minua, mutta PALJON minua kuitenkin heh),

exä saattoi käydä lähes päivittäin jotain toimittamassa tai ainakin soitteli jotain ihmeellistä kuten "mikä pipo Martilla oli eilen"

Sanoin miehelle että nyt poikki, no sovittiin säännölliset viikkotapaamiset ja mies sanoi exälle että jos jotain muuta asiaa tulee niin laita viesti, jotain oikeaa asiaa siis.

Nyt mies hakee lapsen ja palauttaa pihalta kerran viikossa, exä ei ole enää muutamaan vuoteen soitellut mitään (itseasiassa veti överiksi toisinpäin eikä siis kerro enää yhtään mitään, edes ns oleennaisia asioita),

jos on ylimääräisiä tapaamisia viikolla niin laittaa viestin että sopiiko ja jos käy niin hakee sitten pihalta ja palauttaa,

kotiimme ei ole exä kertaakaan tullut, alussa kinusi kovin että olisi kiinnostavaa nähdä miten asutte, mies sanoi heti vaan että jaa eikä kutsunut sisään, vaihdot on tehty pihalla.

Exä yritti alkuun että mies olisi hakenut hänen kotoa lapsen, että en ole ehtinyt pukea Marttia tms tule sisään odottelemaan, mies kävikin alkuun muutaman kuukauden seisomassa hölmönä eteisessä kun exä huseerasi laukkuja kasaan yms alastoman martin kirmaillessa ympäri asuntoa, mutta lopulta pisti pelin poikki siihenkin, sanoi että tulen pihalta klo 18 ja jos ette ole siinä kohtuu ajassa lähden pois ja tuo itse perässä poika.

Kummasti alkoi Martti olemaan ajoissa vaatteissa pihalla kun mies kerran lähti paikalta odoteltuaan liiankin pitkään, (exä soitti siinä 15min myöhästyttyään että ollaan vielä matkalla menee joku 30min odota siinä)

Eli laitatte ap vaan selvät pelisäännöt ja tarkat tapaamisajat määritellyin paikoin, en ymmärrä nyt muutenkaan miksi sen exän pitää hakea lapsi teidän kotoonta eikä pihalta?.

on lapsi. Mieheni ex ei todellakaan kuulu perheeseemme. Mutta tosiaan, ei näitä asioita voi ymmärtää, jollei itsellä ole kokemusta vastaavasta. Ap

Ei tietänkään tarvitse viettää aikaa vaan haku ja vientitilanteet ovat sellaisia, että tekemisissä on oltava. Ja kai tuo ap:n ovi ja koti on myös miehen ja jos hän katsoo, että ex on tervetullut sisään lasta saattamaan niin en ýmmärrä??

Toi parkkipaikoilla lasten vaihtaminen autosta toiseen. En voi ymmärtää, etteikö aikuiset ihmiset voi tulla keskenään jossainmäärin toimeen. Syy ei takuulla ole vain uudessa puolisossa, vaan MOLEMMISSA. Lapselle takuulla raskasta.

voisi jotain vastaan ollakin. Sanotaanko nyt näin, etten arvosta ko. ihmistä enkä yksinkertaisesti halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä. Se minulle sallittakoon, eikö.

Voin kertoa teille, jotka ihmettelette tuota pihalta hakemista, että eiköhän se ole uusperheissä ihan normaalia ettei toisten koteihin tulla sisälle. Lapselle lienee ihan sama, haetaanko hänet eteisestä vai pihalta. Tämän(kin) asian tajuaa, kun on itsellä omakohtaista kokemusta. Toki monet osaavat käyttäytyä ja olla sivistyneitä, ja silloin on ehkäpä mahdollista jopa tulla sisälle saakka lasta odottelemaan, mutta kun tämä mieheni ex ei vain osaa.

En minä halua kotiini ihmistä, joka on avoimesti ilmoittanut inhoavansa minua vaikkei edes tunne.

Ap

Lapsi kai tulee tapaamaan isäänsä eikä sinua? Itse olen antanut mieheni hoitaa kaikki tapaamiseen liittyvät asiat omin päin. Hän ei halua exäänsä kotiimme, joten noutaa ja palauttaa lapsen yleensä itse. Ehkä voisit ehdottaa miehellesi vastaavaa?

Eikä kotiinsa tarvitse päästää ketään, jota ei sinne halua. Niin se vaan menee. Tietenkään lapsen kuullen ei näistä asioista puhuta. Ap

valitsit kumppaniksesi miehen, jolla toisen kanssa lapsi niin etkö tienyt mihin ryhdyit? Lapsen äiti on miehesi elämässä niin kauon kun lapsi täyttää 18 v., koska siihen saakka vanhempien on huolettava lastaan, halusit tai et.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat