Vierailija

Vuosien jälkeen masennukseni on palannut ja on luokitukseltaan " vaikea" Miehelläni ei ole mitään käsitystä mitä se on ja mitä se minulle tekee tai mitä se saa minut tuntemaan. Ja jälleen kerran jätti minut yksin kun olisin häntä eniten tarvinnut. Minun kanssani ei kuulema voi keskustella!

Ei kai, kun olen niin täynnä omaa pahaa oloani ja keskusteluyrityksiin saan luennon asioista joihin reagoin väärin. Mutta kun en yksinkertaisesti kykene reagoimaan toisin, minulla ei ole siihen eväitä..

Olen antanut luettavaksi artikkeleita ja olen yrittänyt kertoa, mikään ei tunnu selventävän asiaa. Nyt olen siinä tilanteessa, että mietin ammunko itseni vai mieheni...

Kommentit (9)

Voisiko miehesi tulla joskus mukaasi terapeutin vastaanotolle, jos hän sitten huomaisi, kuinka vakavasta asiasta on kyse?

Voimia sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kysy, voitko ottaa miehesi mukaan ainakin yhden kerran. Sano miehelle, että nyt on tultava, jos yhtään sinusta välittää. Voitte puhua kolmistaan terapeutin kanssa. Ehkä mieskin ymmärtää sitten jotain.

Ja jos et käy, niin äkkiä asia hoitoon!!!

Terv. itse vaikean masennuksen läpikäynyt.

Jossa mies ei halua huomata (tai ei kykene huomaamaan?) sinun pahaa oloasi ja auttamaan!

Jos ei muu auta, anna hänelle kaksi vaihtoehtoa; tulee terapiaan kanssasi tai lähtee. Masennus on vakava asia, joka vaatii hoitoa! Ja läheisen ihmisen tukea ehdottomasti!

Rakkaus on myös sitä että toiseen voi luottaa!

Jos ei miehesi PYSTY ymmärtämään sinua ja oloasi, eikä ole valmis edes lähtemään tutkimaan sitä reittiä jolla saisi itsensä ymmärtämään, sanoo että se ei ole hänen ongelmansa vaan sinun, ONKO SE ENÄÄ RAKKAUTTA??

Jos miehesi sairastuisi, sanoisitko sinä hänelle että se on hänen sairaus ei sinun jos hän apua pyytää?

Ei ei ei ei ei.. Olisin myös ehdottanut etä miehesi menisi lähimmäisen ohjaukseen, mutta jos hän ei tule lainkaan vastaan asiaan, ei hän halua siis parasta TEILLE. Anna olla, sano ettet pysty elämään miehesi kanssa jos näin alamäessä hän sinut hylkää.

Paremmin paranet itse.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat