Vierailija

Siis... mun omat vanhemmat " riitelee" /huutaa toisilleen mun lasten kuullen.... paljonko tätä pitäis sietää ennen kuin sanon kiitos hei.. lopettakaa tai emme tuu käymään enää...

Pitäishän 65-70v ihmiset jo osata käyttäytyä... vai??

Tänään tuli mitta täyteen ja lähdimme kotiin jo vartin jälkeen... Kolmevuotiaamme tätä " huutoa" selvästi vaivaa... hän luulee että nämä " aikuisten tappelut" on hänen vika... sanoi mulle " anteeksi äiti..." vaikka oli ollut kiltti koko päivän... =( sen jälkeen lähdimme pois.... mulle riitti... =((

Mitä tekisit jos sulla olis näin????

Tietenkin haluan että lapset saa olla isovanhempiensa kanssa... mutta ei tällätavalla..... =(

Kommentit (6)

Sanot että riidat vaivaavat lapsia/lasta niin paljon että tästä lähtien kun tulette käymään, pyydät että he olisivat riitelemättä edes sen aikaa kun olette paikalla. Kyräilköön vaikka toisiaan mutta huutaa ei kun toinen ei ymmärrä miksi rakkaat huutavat toisilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Voit esittää heille vaatimuksen että jos ei homma toimi niin tulevat teille - vai onko teillä samanlaista?Mistä ja miksi riitelevät?

Jotain käytöstapoja on hyvä olla ..

Vierailija:

Lainaus:

Mistä ja miksi riitelevät?

Jotain käytöstapoja on hyvä olla ..

Se voi alkaa ihan mistä pikkujutusta tahansa... =(

Omasta mielestä johtuu siitä kun molemmat ovat liian itsepäisiä eikä osaa hyväksyä että toinen voi olla oikeassa....

välillä tuntuu siltä että heillä on " kilpailu" siitä että kumpi on suositumpi......

Olen ennenkin sanonut että " jos ette osaa olla ihmisiks, niin pysymme poissa..." auttaa vähäks aikaa ja sit alkaa taas.....

Tiedän että omat lapset tykkää isovanhemmista... mutta sit kun on tämmöistä niin lapset (ja minäkin) kärsii....

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat