Vierailija

Kaikkea turhaa paskaa tällä palstalla kyllä jaksetaan jauhaa mutta oikeisiin kysymyksiin ei ole yhdelläkään kävijällä mitään eväitä vastata!!

Tämä palsta on jotain itkettävän ja naurettavan rajamailta!!

Kommentit (8)

jos on oikeesti joku asia mistä haluaisi keskustella niin vastauksia tulee ihan muutama mutta annas olla jos kirjoita vaikkapa että minkä muotoinen perseesi on niin vastauksia on pian liki sata...

Kertoo tästä porukasta aika paljon!

Mullakin on täällä tänään otsikolla hitto tota mistä juttu, muutaman vastauksen sain, mutta olisin halunnut keskustella jonkun kanssa asiasta koska mulla on niin paha olo....

Mutta keskustellaan nyt sit mielummin vaikka jonkun irc kuvista tai jostain turhanpäiväsestä....

mielestä turhamainen, mutta kiroilu tuollaisena " tapakiroiluna" on jotain aika hirveää. Eli en koe olevani samalla aaltopituudella reilusti kiroavan ihmisen kanssa, ts. tuskin minulla olisikaan hänen tilanteensa nähden mitään annettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

no okei, ehkä joskus siis tosi harvoin jos vaikka lyön itseni johonkin niin saattaa tulla ärräpäitä, mutta mulla on niin paha olla ja tänne voin purkaa sen mitä en ääneen koskaan sanoisi. Ymmärrän että viestistäni saa sivistymättömän ja moukan kuvan noilla kirosanojen määrällä mutta se vaan kertoo miten ahdistunut olen.

Ei ollut tarkoitus loukata niillä ketään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat