Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen kertakaikkiaan huono ihminen; petän tilaisuuden tullen, olen huono äiti ja vedän viina kuin sieni aina tilaisuuden tullen.

Ajattelen aina kaikista pahaa ja vittuilen, ja vedän mieheltä salaa tupakkaa. Olen myös tosi itsekäs ja kuvittelen olevani täydellinen, kavereita ei ole enkä kaipaa edes.

Minua ei haittaa että olen tällainen, mietin vain onko olemassa muitakin vai olenko ainoa?

Kommentit (12)

Lapsilla on kuitenkin ihan mahtava isä!

Monessa perheessä on ihan paska isä ja silti tulee tasapainoisia lapsia koska äiti on ihana. Mitä sillä on siis väliä jos toinen vanhempi on ihan paska? En kuitenkaan lyö tai ole heidän nähden kännissä tai mitään, olen aika neutraali. Salassa pidän pahuuteni heiltä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen kertakaikkiaan huono ihminen; petän tilaisuuden tullen, olen huono äiti

En tosin petä (en kyllä anna omallekaan miehelle, 5 seksitöntä vuotta takana), enkä juo viinaa, mutta huono äiti olen, lapset on meillä lähinnä sen takia että joku tekis kotityöt kun itte en viitsi. mieheltä salaa vedän karkkia ;) Pahaa ajattelen kaikista ja miehelle vittuuilen, muille en kun pysyn heistä niin kaukana etten yletä vittuilemaan. Itse olen tietysti täydellinen (toisin kuin sinä, sinua en varmaan sietäisi silmissäni).

Onneksi en tunne ap:n kaltaisia, kumpaakaan sukupuolta. Kieroilu on minusta enempi naisten hommaa kuin miesten. Minkä takia itse tulen toimeen enemmän miesten kanssa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat