Vierailija

Mulla oli, olin perheeni kanssa saaressa jossa oli myös mieheni vanhemmat ja sisarusten perheet. Miehet joivat kuin sienet, minä vauvani kanssa.. Muilla on kanssa jo isoja lapsia. Vauvan kanssa on kivaa, mutta voishan juhannuksena olla muutakin. Miehen on paljon helpompaa, ei tarvitse ottaa vastuuta samanlai kun naisen (äidin).

Kommentit (6)

Mies sai rellestää torstain ja perjantain ja kun hänen olisi pitänyt olla lauantaina lastenvahtina niin hän oli niiiiiiiin väsynyt että ei jaksanut (lue krapulassa). Olimpa sitten koko juhannuksen lapsen kanssa ja mies rellesti. Kyllä minua otti aivoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

miehen kanssa kahdestaan kotona, tuijotettiin telkkaa ja luettiin kirjoja. Kukaan ei pyytänyt meitä mihinkään, kukaan ei edes soittanut:-(

mies töissä pe, la ja su 8-19... Ja iltaisin ei voi kovin myöhään enää tehdä mitään, jotta mies jaksaa taas seuraavana päivänä tehdä töitä... :(

perjantaina oltiin vanhempieni mökillä. Saunottiin ja uitiin. Ihan kivaa, mutta tylsää...

Lauantaina mies lähti kaverin kanssa saareen, minä jäin taaperon kanssa mökille ja illalla tultiin kotiin.

Mies ei vieläkään ole tullut kotiin. Äsken soitti että tunti menee vielä...

alunperin sanoi että tulevat jo aamulla, mutta oli taas sellainen krapula ettei pysy lähtemään mihinkään.

Meitäkin pyydettiin mukaan, mutta ei todellakaan kiinnosta vahtia vilkasta taaperoa jossain saarella ja katsella ja kuunnella humalaisia...

ketuttaa kun se on aina mies joka menee. Ja voi ihan hyvin vaan olla koko päivän potemassa krapulaansa ja minä saan hoitaa lapsen, kusettaa koiraa, käydä kaupassa, laittaa ruokaa ja siivota.

Ei tule kuuloonkaan että jos minulla olisi krapula voisin koko päivän levätä jossain.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat