Vierailija

Olen täällä juttuja lukiessani huomannut että olet mies joka haluaa, ja ilm saa, seksiä joka päivä? Mutta entäpä jos et saisi, sehän on kuitenkin enemmän kuin tavallinen ja " normaali" asia ja tilanne sekin ettei seksiä ole päivittäin eikä edes viikottain? Pysyisitkö minkä aikaa vaimollesi uskollisena, ts riittäisi oma käsi kauankin?

Kyseleepi eräs nainen ja vaimo joka ei itse saa tarpeeksi mutta pettäminenkään ei kuulu vaihtoehtoihini.

N30

Kommentit (4)

tosin olen tässä ajan saatossa kutakuinkin luopunut toivosta ja voin vain haaveilla siitä että saisin edes viikottain saati siitä että " kimppuuni käytäisiin tuosta noin vain himon kiilto silmissä" . Ehkä se tästä sitten kun pari stressitekijää poistuu mutta jos ei niin sitten en tiedä jatkosta. En kuitenkaan aio vielä tässä iässä aivan kokoon kuivua,sen verran halukas ja myös pervon utelias olen ; )

N30

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta kyllä se pitkän päälle ajaa eroon jos ei seksi suju

Silloinhan ei ole myöskään rakkautta

Kyllä oma käsi pitkälle riittää vaikka ei korvaa sitä tunnetta että toinen haluaa tehdä toiselle hyvää ja myös saada!!

-mici-

valitettavasti saa joka päivä! Tuskaahan se toki tuottaa, mutta uskollisena olen pysynyt. Oma käsi helpottaa toki tuskaa, mutta ei vedä vertoja sille aidolle asialle äli kärttyiseksihän sitä saattaa käydä...

Mutta onneksi nyt on asiat hyvin :)

Tsemppiä myös sinne

t. Mään, jolla takana oikein antoisa juhannus ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat